שיווק ופרסום

הבן של אמיר פרישר גוטמן מככב בפרסומת של נויז בתקציב של 2 מיליון שקל

רוי פרישר גוטמן, בנם של ינאי ואמיר ז"ל יחד עם אנסטסיה אברבוך השתתפו בקמפיין החדש של מותג אופנת הילדים NOIZZ. בקמפיין שישודר בין היתר בטלוויזיה הושקע תקציב ענק
מערכת ice | 
רוי פרישר גוטמן בקמפיין (צילום אור גפן)
רשת אופנת הילדים המובילה בישראל NOIZZ יצאה אתמול (שני) בקמפיין טלויזיוני חדש אותו מובילים הפרזנטורים - רוי פרישר גוטמן בנו של סולן היי פייב לשעבר, אמיר פרישר גוטמן ז"ל וילדת הפלא אנסטסיה אברבוך. הקמפיין הושק בתקציב ענק של כ-2 מיליון שקל.
למרות היציאה של ילדי בית הספר לפני ארבעה ימים אל החופש הגדול, ישנם ילדים שמשלבים בחופש גם קצת עבודה. רשת אופנת הילדים המובילה NOIZZ בקמפיין חדש תחת הסלוגן "מה אנחנו ילדים?!" בהובלת רוי פרישר גוטמן ואנסטסיה אברבוך, מי שהוגדרה בעבר ככפילה של בר רפאלי.
עבור, רוי פרישר גוטמן מדובר בקמפיין השני למותג, עבור אנסטסיה אברבוך מדובר בקמפיין ראשון לצידו של רוי. אברבוך, ביתו של הספורטאי אלכס אברבוך, בעלת ניסיון רב בתחום וזאת על אף גילה הצעיר. מאחוריה כבר קמפיינים גדולים בארץ ובעולם והיא אחת המבטיחות בתחום. חשבון האינסטגרם שלה יגיע בקרוב ל-140 אלף עוקבים.
בזמן שחבריהם לכיתה נמצאים בתחילתו של החופש הגדול, רוי ואנסטסיה הגיעו לעבודה ואף הגדילו לספר שהם מתכוונים להקצות חלק מהשכר שהם יקבלו לטובת הוצאות הבית ואת היתר הם מתכוונים לשמור בקופת החיסכון. על פי גורמים מעורים מדובר בחוזה שמוערך בעשרות אלפי שקלים לכל אחד.
כאמור אל סט הצילומים הגיעו הטאלנטים הצעירים מלווים בשמירה צמודה של ההורים, רוי הגיע עם ינאי, בן הזוג פלג והכלב הצמוד ברונו ואנסטסיה הגיעה מלווה באימא. השניים צילמו פרסומת עבור המותג וזו תעלה כקמפיין טלויזיוני וגם ברשת ובעמודי הדיגיטל. גורמים שנכחו ביום הצילום לא יכול היה להתעלם מברונו, הכלב המשפחתי של פרישר גוטמן, שהתרוצץ על הסט ואף נכנס מיד פעם לפריימים, מה שגרם לעצור את הצילומים מעת לעת, עד שלבסוף קיבל כמה פריימים משלו. כמו כן, בעוד כשבוע זאת האזכרה השנתית של אבא אמיר פיי גוטמן, וזהו שבוע מלא ברגשות מעורבים עבור רוי וכל בני המשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה