קריירה ולימודים

פיתוח חדש בתחום החינוך? "התלמידים יהיו שותפים בהכנת השיעורים"

חברת הבת של האקדמית גורדון, "גורדון פדגוגיה חדשנית", השיקה את הפרויקט החינוכי החדש הנעשה בשיתוף עם חברת "Eyeclick". אריאל אלמוס, מנכ"ל EyeClick: "פיתוח מקרן אינטראקטיבי משולב חיישנים, שהופך כל משטח עליו הוא מקרין, למשטח המגיב למגע ולתנועה"
מערכת ice | 
מקרנים אינטראקטיביים (צילום Eyeclick)
'גורדון פדגוגיה חדשנית', חברת הבת של האקדמית גורדון לחינוך, השיקה היום (שלישי) את שיטת החינוך החדשנית שלה המבוססת על שימוש במקרנים אינטראקטיביים של חברת Eyeclick שנפרסים בכיתות הלימוד בבתי ספר ברחבי הארץ.
באמצעות המקרנים של חברת Eyeclick, ילדים בגילאי גן ועד חטיבת הביניים יוכלו ללמוד מגוון נושאים במגוון מקצועות שונים, ממתמטיקה, אומנות ועד מדעים מדויקים. מלבד זאת, ציינה חברת ,Eyeclick כי המקרנים הייחודיים נטמעו גם במערכת החינוך של החברה הערבית.
 
כחלק משיתוף הפעולה, צפויה האקדמית גורדון לסייע בפיתוח תכנים פדגוגיים עבור מערכת החינוך, באמצעות עשרות שנות ניסיון בתחום. המוצרים שהחברות מפתחות יוטמעו במערכת החינוך כבר בחודשים הקרובים ויאפשרו למידה אינטראקטיבית ומשמעותית לדור העתיד של תלמידי ישראל. 
במסגרת הפרויקט החינוכי המיוחד, המכללה תעשיר את התכנים הפדגוגיים העדכניים ביותר בתחומי הדעת השונים. מיטב המרצים, החוקרים והסגל הטכנו-פדגוגי יסייעו בהפקת תוכן עשיר ומגוון. דגש מיוחד יינתן לנושא התאמת תכנים לקהלים מגוונים -גיל רך, ילדי יסודי, חטיבת ביניים וחינוך מיוחד. 
יגאל שייניס, מנכ"ל 'גורדון פדגוגיה חדשנית', בירך על הפרויקט החינוכי החדש: "שיתוף הפעולה שלנו עם חברת EyeClick יחשוף את צוותי ההוראה, החל מהגיל הרך ועד לחטיבת הביניים, למגוון אפשרויות למידה חדשות, אשר יקדמו את מערכת החינוך בישראל ברוח המאה ה-21".
אריאל אלמוס, מנכ"ל EyeClick , סיפר על הפרויקט החינוכי המיוחד אשר עתיד להיטיב עם ילדי ישראל: "המחשבה הייתה לפתח סוג חדש של חוויית משחק לילדים שמשלב בין המשחקים הקלאסיים ששיחקנו כילדים לטכנולוגיה של המאה ה-21. הפתרון היה בדמות פיתוח מקרן אינטראקטיבי משולב חיישנים, שהופך כל משטח עליו הוא מקרין, למשטח המגיב למגע ולתנועה - ללא כל צורך באביזרים נוספים עם משחקים לכל גיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה