בארץ

בצל גל האלימות הגואה: אירוע מחריד בבית ספר

אירוע אלימות חריג בבית ספר בבאר שבע: נער בן 13 הותקף על ידי קבוצת ילדים בגילאים שונים. התקיפה צולמה והועלתה לרשתות. מנהל בית הספר טען: "האירוע לא נובע בשל חרם חברתי"

מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בתחילת השבוע (ראשון) התרחש אירוע אלימות מחריד בבאר שבע בו נערים הכו תלמיד, דחפו אותו ובעטו בו. הנערים צילמו את האירוע ובסרטון ששוחרר לרשתות החברתיות שומעים את הקורבן זועק "שחררו אותי". 
האירוע התרחש במהלך ההפסקה, בעוד שחלק מהילדים ניסו להגן על הקורבן אך עם זאת חששו מהתוקפים. הסרטון הגיע לידי המשטרה והם פתחו בחקירה. בעקבות המקרה מנהל בית הספר הוציא מכתב לכלל ההורים בה כתב: "השבוע התרחש אירוע אלימות בין תלמידים בכיתות ז-ח במסגרתו הוכה תלמיד בידי שני תלמידים שאינם מכיתתו. צוות בית הספר עצר את האירוע והזמין את מחלק הנוער של המשטרה. תלונה הוגשה במשטרה ותלמידינו שהיו מעורבים הושעו מלימודים".
בנוסף כתב: "אירועים מעין אלו חריגים בבית הספר, אך גם באירועים שישנם מידי פעם אנחנו מטפלים במלוא החומרה כי מוגנות התלמידים היא תמיד בראש מעייננו". ממשרד החינוך, מחוז דרום נמסר בתגובה: "מנהל בית ספר הזמין משטרה ועודד את הורי התלמיד להגיש תלונה. המשרד יפעל בהתאם לתוצאות החקירה. יצוין כי אין ממש בטענה כי מדובר באירוע על רקע חרם חברתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה