בארץ

תלמיד שלף סכין במהלך קטטה בבית הספר - ונעצר

במהלך סיור שביצעו שוטרי משטרת משגב בבתי הספר באזור הבחינו בקטטה שפרצה בין שני תלמידים בני 15-16. לאחר שהשוטרים התקרבו על מנת להפריד בין השניים הבחינו כי אחד מהם שלף סכין והחל לרדוף אחרי התלמיד השני על מנת לדקור אותו. רגע לפני הדקירה התוקף נעצר על ידי המשטרה
מערכת ice | 
כיתה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
במהלך אירוע חרגי שחל בגליל תלמיד בן 15 נעצר לאחר שהתקוטט עם נער נוסף מבית ספרו. האירוע הסלים כאשר הוא החל לרדוף אחריו עם סכין חדה במטרה לדקור אותו. במזל ובאופן מקרי, שוטרים מהמחוז הצפוני של משטרת ישראל הבחינו באירוע החריג במסגרת סיור בין בתי ספר באזור. לאחר שהבחינו במקרה השוטרים התערבו, חתרו למגע, עצרו את התלמיד כשהסכין בידו, ובכך נחתם האירוע שעלול היה להסתיים בצורה חמורה הרבה יותר.
כפי שנראה בתיעוד, שני התלמידים מצולמים כאשר הם מתקוטטים ביניהם. בשלב מסוים אחד מן התלמידים שולף סכין חדה. על מנת למנוע את הדקירה, התלמיד השני החל בבריחה משטח בית הספר, וניסה בכל דרך להימלט מהאזור.
השוטרים שסיירו באזור ומנעו מן האירוע להסלים עצרו את התלמיד, בן 15, ולקחו אותו לחקירה בתחנת המשטרה. פקד אלירן חזן, מפקד השיטור העירוני תחת משטרת משגב, סיפר על האירוע ואמר כי "נמנע כאן אירוע מסוכן מאוד, ומתנהל הליך פלילי נגד החשוד במעשה על מנת להביא למיצוי הדין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה