קריירה ולימודים

אגד בסכסוך עבודה: 6,000 עובדים במסר חריף להנהלה

הסכסוך חל על כ-6,000 עובדי אגד הדורשים לנהל משא ומתן עם ההנהלה להשתתף ברווחי החברה, יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין: "ההסתדרות קוראת להנהלה לשוב לשולחן המשא ומתן, ותמשיך לנקוט אחריות כלפי ציבור הנוסעים, ככל שיידרשו צעדים ארגוניים"
מערכת ice |  8
שביתה באגד (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
ההסתדרות הודיעה היום (רביעי) על סכסוך עבודה בחברת אגד, שחל על כ-6,000 עובדים. ההכרזה מגיעה בעקבות סירוב הנהלת החברה לנהל משא ומתן עם נציגות העובדים, על דרישתם להיות שותפים ברווחי החברה, לאור כוונת הנהלת החברה לחלק דיבידנד לבעלי המניות.
יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין: "אלפי עובדי אגד המבצעים את עבודתם במסירות לאורך עשרות שנים, הם הבסיס וחלק בלתי נפרד מתוצאותיה הכלכליות של החברה, המשתפרות כל העת ומאפשרות עתה חלוקת דיבידנדים. העובדים אשר נשאו על גבם את החברה בתקופות פחות טובות של אגד תוך פגיעה בשכרם ותנאי העסקתם, זכאים בתקופות טובות יותר ליהנות מפירות עמלם רב השנים".

עוד מסר: "איגוד עובדי התחבורה לא ייתן להשאיר אותם מאחור בהקשר זה. ההסתדרות קוראת להנהלה לשוב לשולחן המשא ומתן, ותמשיך לנקוט אחריות כלפי ציבור הנוסעים, ככל שיידרשו צעדים ארגוניים".
יעקב ואחניש, יו"ר ועד ארצי אגד: "רווחי אגד מקורם בעובדים, שנותנים שירות למיליוני ישראלים מדי יום, ולכן יש לשתף אותם בתהליך חלוקת הדיבידנד, זה המהלך הצודק והנכון לעשות".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לפני חצי שנה החברים קיבלו 2.5 מיליון
    יוחנן המטביל 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז היווסדה אגד התעללה בשכירים. כל חבר קיבל כמעט 3 מיליון ש"ח, כולל המניה . עכשיו הם רוצים להמשיך להתחזר, אך הם החברים והמנהלים שכחו שהשכירים הם הרוב עכת ,רובם דור ב' ואינם "סופרים" אף אחד. שביתה זה שביתה ,ללא גימגומים,ללא איומים מההנהלה שתפגע בכם ,שיפגעו בסידור עבודה ,או שיקלו להם את האוטובוס החדש,או שלא יתנו להם לעבוד שישי ושבת. אלו הם חלק קטן מהאיומים שהיו נחלת החזירים על השכירים. נגמר !! לא עוד !!
    סגור
  • 6.
    אגד רווחים (ל"ת)
    נידטל 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    דוידנט
    משה קרן 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין באגד יותר בעלי מניות כולם שכירים שיתנו קודם לגימלאים שיסדו את אגד .כול היתר מקבלים משכורת.פשוט שוג הקופה הממשלה צריכה להתנגד להליך.
    סגור
  • 4.
    דיוידנט (ל"ת)
    משה משה 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ומה עם גרושות שיש להן הסכם ממון בחלוקת
    גרושה לחבר אגד 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה? לא מגיע לנו? הגרוש עדיין עובד וקיבל מעל 2 מליון..ואני? הוא טוען לא מגיע לך..אני שואלת למה? הוא עונה ככה.אבל רק בעלי מניה קיבלו ואני זכאית ל50% מהמניה. אשמח לתשובה אמיתית.
    סגור
  • 2.
    ומה עם גרושות שיש להן הסכם ממון בחלוקת
    גרושה לחבר אגד 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה? לא מגיע לנו? הגרוש עדיין עובד וקיבל מעל 2 מליון..ואני?
    סגור
  • 1.
    חזירות כשרה אבל מסריחה
    לייבלה 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את אגד קנו ההסכם כשר ומסריח גימלאים שבנו את אגד נישכחו. ובוזו. בהסכם המכירה חברים צעירים שנקראו מייסדים??יצרו לובי וקיבלו מיליוני שקלים והגמלאים שהם המייסדים לא ניזכרו בהסכמי המכירה המנצח על התיזמורת אדון פרידמן שמעל כל במה בצורה כינה הבטיח שגם הגימלאים יפוצו ואחר מכן התכחש זאת חברה שלצערי אינה עומדת ומפנה עורף והתוצאות מדברות בעד עצמן וחבל שזאת הדרך??
    סגור
  • מגיע לכם !! על ההתעללות בשכירים במשך עשרות. שנים (ל"ת)
    יוחנן 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור