קריירה ולימודים

מחפשים עבודה חדשה? אגד מציעה 50,000 שקל מענק

אם אתם בדיוק מחפשים מקצוע, בקמפיין חדש שרץ ברשתות החברתיות, מבטיחה אגד לממן לימודי נהיגה באוטובוס בחינם, לשלם 6,500 שקל שכר בזמן הלימודים ולתת מענק של 50,000 שקל לצולחים את הקורס שמצטרפים לאגד וזה לא הכל
מערכת ice | 
אגד
אחרי שועד עובדי אגד והנהלת החברה חתמו על הסכם קיבוצי משלים, בהמשך להסכמים קיבוציים קודמים, שיחול על כ-5,500 עובדי החברה, בכל מגזרי הפעילות: נהגים, מפקחים, עובדי מנהל ומשק, עובדי מטה ועוד, החברה ממשיכה לגייס נהגים חדשים ויש לה הצעה מפתה במיוחד עם שורה של הטבות.
ברשתות החברתיות של אגד, קמפיין חדש, אשר בו מבטיחה אגד לממן לימודי נהיגה באוטובוס בחינם, לשלם 6,500 שקל שכר בזמן הלימודים ולתת מענק של 50,000 שקל לצולחים את הקורס שמצטרפים לאגד.

כזכור, נקבע בהסכם העבודה החדש כי שכר עובדי אגד יוצמד לעקרונות הסכם המסגרת לעובדי המגזר הציבורי שנחתם השנה בין ההסתדרות לבין משרד האוצר. העובדים יזכו לתוספות שכר של מאות שקלים בחודש ומענק חד פעמי של אלפי שקלים, בהתאם למגזרי הפעילות בחברה.
בנוסף, ההסכם מסדיר את השתתפותם של נהגי ועובדי אגד במקצועות השונים בעמותה לפיתוח מקצועי מבית איגוד עובדי התחבורה של ההסתדרות, המוקדמת בימים אלה. כן הוגדל תקציב הרווחה של העובדים למיליון ש"ח בשנה, והוסדר מנגנון שיתוף העובדים בתוכניות רווחה וספורט. לצד זה הוסכמה פרישת עובדים בתנאים מועדפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה