קריירה ולימודים

העלאת שכר ב-3.5% ומענקים: אלו העובדים שיזנקו בתנאים

הסכם קיבוצי חדש בסנפרוסט: במסגרת ההסכם, ייהנו העובדים מתוספת שכר, מענק חתימה, הגדלת הפרשות לקרן פנסיה ועוד, יו"ר מרחב עמקים צפוני בהסתדרות לאון פרץ: "מברך את העובדים על חתימת הסכם, שישפר את תנאיהם ויבטיח להם יציבות תעסוקתית"
מערכת ice | 
משכורות (צילום freepik)
ההסתדרות, הנהלת "סנפרוסט" וועד העובדים, חתמו היום (שקל) על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם שמגיע לאחר מו"מ ממושך, משפר את תנאי העסקתם של כ-140 עובדות ועובדי המפעל שבמגדל העמק, ותוקפו לשלוש שנים.
במסגרת ההסכם, ייהנו העובדים מתוספת שכר מדורגת על פי ותק, של עד 3.5% בכל שנה משנות ההסכם; מענק חתימה; הגדלת הפרשות לקרן השתלמות; תוספת עבור משמרת צוהריים; שכר מינימום מיטבי של 3% מעל שכר המינימום; הגדלת השי לחגים; הגדלת קופת הרווחה ועוד.

יו"ר מרחב עמקים צפוני בהסתדרות, לאון פרץ: "מברך את עובדי סנפרוסט על חתימת הסכם, שישפר את תנאיהם ויבטיח להם יציבות תעסוקתית. אני מצפה שמפעלים נוספים ייקחו השראה ממודל זה של קידום עובדים לאחר משברים, מתוך הבנה שהעובדים הם המשאב האנושי המביא לצמיחת העסק והכלכלה".
המשא ומתן לגיבוש ההסכם נוהל מטעם ההסתדרות במרחב עמקים צפוני על-ידי מזכירת האיגוד המקצועי במרחב עו"ד סיון ברוך, ובהשתתפות יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו; מנהל החטיבה באיגוד אביב שניר; יו"ר נעמת במרחב עו"ד ליאור הרשקוביץ אדרעי; עו"ד מור ארזי גלבוע מהלשכה המשפטית וחברי הוועד שלבי נעים, אבו אחמד אשרף וסלים דראושה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה