קריירה ולימודים

מטורף: אחד הזמרים הגדולים בעולם יגיע להופעה ראשונה בישראל

טראוויס סקוט אחד הראפרים הגדולים בעולם ובעלה של קיילי ג'נר, יגיע להופעה אחת בישראל בלייב פארק ראשון לציון ב-14 במרץ 2023
מערכת ice | 
הופעות (צילום unsplash)
טראוויס סקוט, אחד מהראפרים הגדולים והמובילים ביותר בעולם היום, יגיע להופעה בישראל, כך מודיעה הבוקר (שני) הפקת המופע. סקוט יגיע להופעה אחת בלבד בלייב פארק ראשון לציון ב-14 במרץ 2023.
ההופעה של סקוט הינה בהפקת לייב ניישן ישראל, בראשם של גיא בסר ושי מור יוסף, היא חלק ממערך שיתוף פעולה אזורי של נציגויות לייב ניישן במזרח התיכון, הפעם עם ערב הסעודית ודובאי. הראפר, שאלבום האולפן הראשון שלו Rodeo יצא ב-2015, הפך תוך עשור לאחד מהזמרים הגדולים בעולם.
סקוט הוציא עד היום שלושה אלבומים בהם שיתף פעולה עם זמרי על כולל דרייק, ג'סטין ביבר, קנדריק לאמר, רוסליה, דה וויקנד וקניה ווסט. -2020 היה מועמד לשמונה פרסי גראמי, זכה בפרס בילבוד מוזיקה, פראס גראמי לטיני ועוד. שיריו צברו עד היום יותר מ-80 מיליארד האזנות ברחבי הסטרימינג. במהלך השנה צפוי לשחרר את האלבום הבא והמצופה שלו, Utopia.
בחייו האישיים, סקוט נשוי לקיילי ג'נר, אשת העסקים וכוכבת הטלוויזיה המצליחה, שמככבת בתוכנית "הקרדשיאנס" כשהיא בת משפחת קרדשיאן כמובן, ולשניים יש שני ילדים משותפים. על פי שמועות בתקופה האחרונה, השניים נפרדו, ולא בפעם הראשונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה