נדל"ן ותשתיות

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט מפרידים כוחות? זו אחוזת הפאר המשותפת שהעלו למכירה

לאחר שמועות על פרידה נוספת והאשמות של בגידה, קיילי ג'נר ובן הזוג טראוויס סקוט מעמידים למכירה את אחוזתם היוקרתית ב-21.9 מיליון דולר - לאחר שבכלל לא גרו בה יחד
מערכת ice | 
קיילי וטראוויס (צילום אינסטגרם)
לאחר שהולידו את בתם הראשונה, נפרדו, חזרו והביאו עוד ילד לעולם, הזוג המתוקשר טראוויס סקוט וקיילי ג'נר עומדים לאחרונה בפני עוד פרשייה שעלולה להפריד אותם והפעם מדובר בהאשמות נגד סקוט על כך שבגד בג'נר עם אישה אחרת. בצל ההאשמות הללו הזוג העלה בשבוע שעבר את ביתם המשותף למכירה ב-21.9 מיליון דולר.
היות וסקוט הגיב בימים האחרונים להאשמות הקשות נגדו וטען כי לא בגד מעולם בג'נר, הצעד של הזוג נראה מפתיע למדיי. למרות זאת, מקורבים טוענים כי רכישת הבית ומכירתו כעת הם צעדים עסקיים בלבד וכי הזוג בכלל לא גר בבית הזה יחד מעולם. האחוזה היוקרתית נמצאת בבוורלי הילס ונרכשה על ידי הזוג בשנת 2018 במחיר של 13.5 מיליון דולר.
הבית עומד על 9680 מטרים רבועים וכולל שבעה חדרי שינה ו-10 חדרי שירותים, לצד בריכה, רצפות עץ מקוריות, סטייל מעט קודר ששם דגש על צבע שחור, ספא, אזור ברביקיו, בית אורחים נפרד ומחסן ענק. כאמור לשניים גם נכסים נפרדים, כאשר לקיילי בית נוסף בהידן הילס וסקוט גר בברנטווד באחוזה משלו. 
השמועות על בגידה ופרידה הן כמובן יחסית פחות דרמטיות מהדרמה העיקרית שסובבת את המשפחה בימים אלו וזאת לאור הדברים האנטישמיים והגזעניים שבן המשפחה לשעבר, קניה ווסט, הפיץ ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה