ויראלי

קיילי ג'נר חושפת מה הסיבה שלא יצאה מהבית שבועות

בפרק החדש בסדרת הריאליטי של משפחת קרדשיאן, קיילי ג'נר חושפת כי גם לה יש לא מעט תקופות קשות, ולאחר לידת בנה הקטן חוותה מספר שבועות של דיכאון לאחר הלידה במהלכו בכתה כל יום 
מערכת ice | 
קיילי גנר (צילום אינסטגרם)
נדמה שכמעט כל פרק חדש בעונה השנייה של 'משפחת קרדשיאן' בשירות הסטרימינג הולו (דיסני פלוס בארץ) מספק לצופים ולמעריצים של המשפחה משהו חדש לדבר עליו. ואכן, בפרק החדש בסדרת הריאליטי האחות הצעירה למשפחה, קיילי ג'נר, חושפת שהלידה של בנה לא הייתה קלה בכלל כמו הלידה של בתה סטורמי.
כזכור, ג'נר ילדה לפני מספר חודשים את בנה, אח לסטורמי ובן ראשון לה ולבן זוגה הראפר טראוויס סקוט. השם הראשון שבחר הזוג עבור היילוד היה 'וולף' אך לאחר זמן קצר השניים ביטלו את הצהרתם ובחרו שם חדש שטרם פורסם.
בפרק החדש שעלה אמש (אשר צולם באפריל האחרון לאחר הלידה) קיילי ואחותה, הדוגמנית קנדל ג'נר, משוחחות על מצבה הנפשי של קיילי לאחר הלידה וברגע זה חשפה כי היא עוברת תקופה לא פשוטה מבחינה נפשית. לדבריה היא בכתה כל יום במשך שלושה שבועות לאחר הלידה וחוותה עקב זאת כאבי ראש נוראיים.
יחד עם זאת, מסתבר שקיילי הבינה שהיא חווה מעין דיכאון לאחר הלידה שחולף לאחר זמן מה וכך אכן קרה וכי כעת מצבה הרבה יותר טוב והיא כבר לא בוכה כל יום. כמו כן, הבינה שמדובר במצב נפשי בלבד ולא דיכאון הקשור לדרך בה גופה נראה לאחר הלידה. 
כידוע, קיילי היא לא האחות היחידה במשפחה שעוברת תקופה לא פשוטה ולאחרונה אחותה, קים קרדשיאן, נאלצה לשכור שירותי אבטחה נוספים עבור ארבעת ילדיה, לאחר שאביהם קניה ווסט פרסם את שם בית הספר שלהם ברשת החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה