תרבות ופנאי

קניה ווסט חוטף מנעה תשבי: "אנטישמי, נסה חומר מקורי"

'השגרירה' הישראלית תקפה את הראפר על התבטאויותיו נגד יהודים: " יש רק כ-15 מיליון יהודים בעולם, אולם בתקופתנו היהודים אינם מיעוט מיוצג חסר. אז הוא רומז להצלחה יהודית והוא מחזיק אותה נגדנו"
מערכת ice | 
נועה תשבי (צילום טוויטר/ נועה תשבי)
אחת השגרירות הבלתי רשמיות החשובות של ישראל בארצות הברית, נעה תשבי, אמנם לקחה קצת את הזמן, אבל הגיבה היום (חמישי) לסערה הגדולה סביב קניה ווסט וההתבטאויות החמורות והקשות שלו נגד יהודים, שאף ציירו אותו באור אנטישמי במיוחד.
בפוסט לאינסטגרם שהעלתה באנגלית בצירוף וידאו, אמרה: "קניה ווסט. עשיר, גאון, מיליארדר - אנטישמי. תן לי לפרק את כל זה קניה נגד היהודים, שטויות. אז ראשית - "אני לא יכול להיות אנטישמי אני שמי". אנטישמיות היא המילה עצמה, היא לא נוצרה בשנת 1860 כדי לתאר שנאה או דעה קדומה ספציפית כלפי יהודים".
 
עוד המשיכה: "אז כמובן יש את כל הטענות שלו על יהודים ששולטים בו, הוליווד והתקשורת. אבל מה שמפחיד הוא שחלק מהאנשים שומעים את זה וחושבים שקניה מדבר אמת לשלטון. הם שומעים את זה וחושבים רגע, יש לי עורך דין או רופא יהודי! חייב להיות קביל! אז הנה הדבר שצריך להבין. כל השליטה היהודית הזו, דיבורי קבילים, ממש קיימת מאז תחילת הימים. אז למה אנשים חושבים שהוא הגיוני לפחות? ובכן, יש רק כ-15 מיליון יהודים בעולם, אולם בתקופתנו היהודים אינם מיעוט מיוצג חסר. אז הוא רומז להצלחה יהודית והוא מחזיק אותה נגדנו".

לסיום הסבירה: "בשורה התחתונה - קניה ווסט לא יחלק אותנו. הקהילה השחורה והיהודית היו בעלות ברית במשך דורות ואנחנו נמשיך להיות בעלי ברית. מאוחדים אנחנו עומדים ומאוחדים נמשיך לעמוד מול שנאה בכל דרך שהיא תפגע בנו. וקניה - שמענו את התקליט הזה בעבר. נסה חומר מקורי. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה