רכילות עסקית

קניה ווסט משלם על האנטישמיות? הצעד הכלכלי שננקט נגדו

קניה ווסט לא חושש וממשיך להתבטא, גם לאחר שבנק ההשקעות ג'יי פי מורגן הודיע כי יתנתק ממנו: "אם אתה קורא למישהו על עסק גרוע, זה אומר שאתה אנטישמי"
מערכת ice |  3
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן הודיע כי ינתק קשר עסקי עם המוזיקאי קניה ווסט בעקבות שורה של הערות אנטישמיות שהשמיע. ביום ראשון האחרון, השעו לווסט את חשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלו לאחר ששיתף פוסטים אנטישמיים בשתי הפלטפורמות. דובר מטוויטר אמר ל-BuzzFeedNews כי "החשבון המדובר ננעל עקב הפרה של מדיניות טוויטר".
אמנים, סלבריטאים, פוליטיקאים וארגונים רבים גינו מאז את ווסט בפומבי על דבריו, ביניהם אילון מאסק, דיוויד שווימר וחברת הקונגרס של ניו יורק, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז.
המוזיקאי ואייקון האופנה השמיע הערות אנטישמיות נוספות בקטעים שנחשפו לאחרונה מהראיון האחרון שלו בפוקס ניוז. 

על רקע המחלוקת הגוברת, ג'יי.פי מורגן סיימו כעת את השותפות עם ווסט. בהצהרה של בנק ההשקעות והחברה הפיננסית בארה"ב נכתב כי הם "החליטו לסיים את מערכת היחסים הבנקאית שלה עם העסקים Yeezy, LLC והגופים הקשורים אליהם".
לפי הפרשן קנדיס אוונס, ג'יי.פי מורגן לא נתנו שום סיבה רשמית להחלטה. הצהרת הבנק הנחה את Ye "להעביר מיידית את עסקיו למוסד פיננסי אחר לפני ה-21 בנובמבר 2022".
הוא הוסיף: "כדי למנוע עיכובים בעסקאות, אנו מציעים להפסיק לעבד עסקאות של החברה ו/או להשתמש במוצרים הקשורים לחשבונות חמישה ימי עסקים לפני תאריך הסגירה המתוכנן המפורט לעיל."
כשפנה לפייג' סיקס בצאתו מהקרנה בנאשוויל אמש (רביעי), אמר ווסט בתגובה לסערה: "היי, אם אתה קורא למישהו על עסק גרוע, זה אומר שאתה אנטישמי. אני מרגיש שמח שעברתי את הגבול של הרעיון הזה כדי שנוכל לדבר בפתיחות על דברים, כמו דחייה על ידי בנק".
ווסט הוסיף כי הוא "האיש השחור העשיר ביותר בהיסטוריה האמריקאית, שהכניס 140 מיליון דולר לג'יי פי מורגן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין
    מומיןאמא 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה חושבת על זה קנדיס אוונס... זה לא ברור מהכתבה
    סגור
  • 1.
    שחור אנטישמי? חה חה חה (ל"ת)
    מר ציפן 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • עם השיער הטוב
    בקי 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעלה לעץ הכי גבוהה ותעשי קפיצת ראש
    סגור