קריירה ולימודים

הסוף להפתעות? המעסיקים יידרשו לפרסם מה השכר שמשלמים לעובדים

מעסיקים רבים יצטרכו בקרוב לפרסם את השכר שהם משלמים לעובדים בחברות ובעסקים שלהם, הודות לשני חוקים חדשים שמכניסה ניו יורק לתוקף
מערכת ice |  1
משרות (צילום shutterstock, vecteezy)
כבר בשבוע הבא, מחפשי העבודה יתחילו להבין טוב יותר כמה מעסיקים רבים מוכנים לשלם - וכך גם העובדים הקיימים בחברה. אמנם יש כבר טלאים של חוקים מדינתיים ומקומיים שמטרתם לשפר את שקיפות השכר בארצות הברית, כאשר חברות רבות עדיין לא מפרסמות את מה שהן משלמות מראש, אבל שני חוקים חדשים שייכנסו בקרוב לתוקף עשויים להיות בעלי ההשפעה הגדולה ביותר עד כה על מעסיקים ומחפשי עבודה.
ב-1 בנובמבר, עיריית ניו יורק תדרוש ממעסיקים שיש להם ארבעה אנשים או יותר בשכר - כאשר לפחות אחד מהם עובד בעיר - לספק טווח שכר "בתום לב" המפרט את שכר הבסיס המינימלי והמקסימלי או השכר השעתי. בכל מודעות דרושים.
ואז, ב-1 בינואר 2023, חוק דומה ייכנס לתוקף בקליפורניה עבור מעסיקים עם לפחות 15 עובדים. ארגונים יידרשו לכלול את טווח השכר או השכר השעתי עבור מה שהם "מצפים באופן סביר" לשלם עבור משרה.
שני החוקים יהיו מרחיקי לכת, משום שהם משפיעים על שניים מהמקומות המאוכלסים ביותר בארה"ב ויחולו על חברות המפרסמות פרסומי דרושים שיכולים או יבוצעו בניו יורק או בקליפורניה, או שימשכו מועמדים שגרים שם. התוצאה: "אלפי מעסיקים" ברחבי ארה"ב יושפעו, גם אם הם לא ממוקמים בניו יורק או בקליפורניה אלא פשוט עושים שם עסקים", אמרה ג'וי רוזנקוויסט, יועצת מיוחדת בחברת עורכי הדין ליטר מנדלסון PC.
החוקים החדשים ישנו את השיחה סביב התגמול הן למחפשי העבודה והן לעובדים הנוכחיים. "זה יהפוך את זה לקונסטרוקטיבי יותר", אמרה אליסון רטלדג'-פאריסי, סגנית נשיא בכירה לאנשי Justworks, פלטפורמה מבוססת ענן המספקת שכר, הטבות, תאימות ומשאבי אנוש עזרה לעסקים קטנים.
מועמדים כבר לא יצטרכו להשקיע שבועות או חודשים בתהליך גיוס לפני שהם יגלו מה מעסיק פוטנציאלי מוכן לשלם להם. חשיפה פומבית של משכורת עשויה להניא כמה מועמדים מתאימים מלכתחילה מלכתחילה אם הטווח המפורסם נמוך ממה שהם מחפשים, ציין דיקנס של SHRM. אז שוב, אם חברה מתקשה למשוך את הכישרונות הנכונים בטווח השכר המפורסם בציבור, ייתכן שהיא תצטרך לבדוק מחדש מהו טווח תחרותי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי אצלנו ? (ל"ת)
    ישראל 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור