רכב

מערכת הביטחון מגייסת כלי רכב אזרחיים: המחירון המלא נחשף

בימים האחרונים, מערכת הביטחון החליטה לגייס כלי רכב אזרחיים, חדישים יחסית, אשר ישומשו לצורכי המלחמה הנוכחית. אלו המחירים שתשלם מערכת הביטחון לבעלי הרכבים
מערכת ice |  2
רכב (צילום vecteezy)
בימים אלו, משרד הביטחון מרחיב את כמות כלי הרכב המשומשים לצורכי המלחמה הנוכחית כאשר בחודש האחרון גייס בין היתר מלגזות, אופנועים, משאיות וטנדרים אזרחיים. החלטת גיוס כלי רכב שונים לצורכי המלחמה, מבוססת על 'חוק רישום ציוד וגיוסו לצה"ל 1987' אשר במסגרתו ישראל רשאית לגייס 'ציוד רשום', כלומר כלי רכב חדישים יחסית אשר מתאימים לצורכי לחימה.
בתמורה לתרומה הזמנית של כלי הרכב לידי צה"ל, בעלי הרכב יקבלו דמי שימוש בשיעור הקבוע לחוק, תשלום אשר יושלם באופן יומי לבעלי הרכב. מחירי התשלום על כלי הרכב השונים אשר יגויסו לצורכי המלחמה משתנים בהתאם לסוג הרכב. על הפי המחירון, לבעל אופנוע עם מנוע בנפח של עד 250 סמ"ק יוענקו 318 שקל ואילו בעל טנדר 4X4 יקבל 448 שקל. אלו שגייסו את רכב הטנדר ה- 4X4  שברשותם, יקבלו 447 שקל ובעלי מוניות אשר יכולים להסיע שבעה נוסעים, יקבלו 595 שקל.
כזכור, זו לא הפעם הראשונה שמערכת הביטחון מגייסת ציוד אזרחי לצורכי המלחמה הנוכחית. כבר בסוף חודש אוקטובר, הודיע צה"ל כי הוא החל לפעול בזירה הפרטית ומגייס רחפנים שמשקלם עולה על 200 גרם להעברת מידע אודות מיקום, גובה ומהירות לצה"ל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמרתם המחירון המלא - איפה הוא?
    חן 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירון המלא כולל כמעט 200 סוגי רכבים, מחפרים, משאיות, טרקטורים
    סגור
  • 1.
    שייחלטו מכל העבריינים ובראשם ברק
    שם 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנבתם ותמשיכו לגנוב את האזרח הקטן .
    סגור