רכב

אלפי רכבים חשמליים חדשים בדרך: UBER בצעד קיצוני

Moove, חברת פינטק הניידות הראשון בעולם ושותפת אספקת הרכב הגדולה ביותר של Uber ב-EMEA, מכריזה על השקתה בלונדון כחלק מההתרחבות הגלובלית שלה
מערכת ice | 
אובר (צילום ויקיפדיה)
חברת פינטק הניידות Moove מאחדת כוחות עם Uber UK כדי להביא אלפי כלי רכב חשמליים ללונדון. Moove, סטארט-אפ שנולד באפריקה עם בסיס לקוחות עולמי הולך וגדל של יזמים בניידות, השיקה באירופה מודל של השכרה לקנייה של מכוניות חשמליות ב-100% המספק גישה לרכבים חדשים לגמרי, עם אפס פליטות, תמורת תשלום שבועי קבוע.
Moove שואפת להיות שותפת הרכבים החשמליים הגדולה ביותר בפלטפורמה של Uber בלונדון עם תוכניות להגיע עד 10,000 כלי רכב עד סוף 2025, וכך ליצור הזדמנויות רווחיות ברות-קיימא ולתרום ליעדי פליטת אפס פחמן נטו של העיר. לונדון היא המובילה העולמית במאמצי החשמול של Uber עם למעלה מ-6,000 רכבים חשמליים על הרציף - הכי הרבה מכל עיר בה יש סניף של Uber. השקת Moove בלונדון תאפשר ל-Uber להתקדם לעבר היעד שלה להפוך לפלטפורמה חשמלית לחלוטין בבירה הבריטית עד 2025. שינוי הניידות של הכלכלה העצמאית באמצעות מימון כלי רכב.
Moove, שהוקמה בלאגוס, ניגריה ב-2020 בידי היזמים הניגרים ילידי בריטניה, לאדי דילנו וג'ידה אודונסי, כדי להנהיג דמוקרטיזציה בגישה לבעלות על כלי רכב. לאחר שהתפשטה אל תשעה שווקים ברחבי אפריקה שמדרום לסהרה ולהודו, Moove מובילה את התנועה ב-'מגזר פינטק הניידות הגלובלי', תחום חדש שיצרה שפותר את האתגר של גישה מוגבלת למימון כלי רכב עבור מיליוני עובדים עצמאיים בתחומי ההסעות, לוגיסטיקה ואספקה מיידית, מתוכם כ-4.5 מיליון בבריטניה לבדה.
טכנולוגיית ניקוד האשראי החלופית של Moove מספקת גישה למימון כלי רכב ללקוחות עצמאיים שאולי בעבר לא זכו לשירותים פיננסיים. במהלך השנתיים האחרונות Moove אפשרה יצירת מקומות עבודה ברי-קיימא ודרך לבעלות על נכסים, כאשר לקוחותיה השלימו למעלה מ-7 מיליון נסיעות ברכבים במימון Moove.
בלונדון, הגישה החדשנית של Moove למימון רכבים נועדה להעצים את לקוחותיה עם גישה לרכבים חדשים לגמרי, ללא פליטות, עם תהליך הרשמה קל, כמו גם ללא צורך בבדיקות אשראי, עלויות מראש או הפקדה. שירותים נוספים כוללים תחזוקה שוטפת, מט"ח, ביטוח רכב, ביטוח בריאות וצוות הצלחת לקוחות ייעודי, היצע מוצרים שאף חברה אחרת ששותפה לתוכנית Clean Air של Uber אינה מציעה.
בנוסף, לקוחות Moove שנוהגים עם Uber יכולים להפחית את התשלומים השבועיים שלהם על ידי שימוש בכספים שגויסו דרך תוכנית האוויר הנקי של Uber כדי לעזור להם לעמוד בעלות המעבר לרכב חשמלי. תוכנית האוויר הנקי של אובר גייסה למעלה מ-145 מיליון ליש"ט, ודמבור בכ-3,000 ליש"ט לנהג. Moove מעריכה כי 10,000 הרכבים החשמליים שהיא מתכננת לממן עד 2025 בלונדון יתרמו להפחתה של כ-63,000 מגה-טון של פליטת פחמן דו חמצני בשנה.
לאדי דילנו, מייסד שותף ומנכ"ל משותף ב-Moove, אמר: "אנחנו גאים שבנינו עסק באפריקה וכעת אנו יכולים להרחיב את המודל שלנו כאן באירופה, וזה משהו שאף חברת פינטק אפריקאית אחרת לא עשתה בעבר. זה גם מסמן ציון דרך של ראשוניות עבורנו, כשאנו נרגשים להשיק את הצי הראשון שלנו שמורכב ב-100% ממכוניות חשמליות. אנו נרגשים להרחיב את השותפות שלנו עם Uber  כדי להניע את ההתחייבויות שלנו לחשמול הניידות".
אנדרו ברם, מנכ"ל Uber UK, אמר: "המטרה שלנו ב-Uber היא להפוך ל-100% פלטפורמה חשמלית בלונדון עד שנת 2025 ואנו מבינים שנהגים צריכים גישה למימון אם הם רוצים לעשות את המעבר לרכב חשמלי. המודל של Moove יעזור ליותר נהגי Uber לעבור לחשמל טהור מהר יותר, כדי להפחית את העלויות השוטפות שלהם ולעזור לנקות את האוויר של לונדון. עם ביקוש גבוה מתמיד מצד הנהגים, השותפות שלנו עם Moove תועיל לנהגים ולנוסעים כאחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה