רכב

סמל הגבריות? הארלי דוידסון מציגה: ״נשים רוכבות קדימה״

יום האישה הבינלאומי: עוד ניפוץ של סמל גברי מובהק ניתן לראות בחגו של היום הזה בתחילתה של 2024 בדמותה של העצמה נשית לרגל יום האישה הבינ"ל בהשתתפות לינור אברג'יל. האם בקרוב נראה יותר רוכבות על הכביש?
דוד זולדן | 
יום האישה הבינלאומי 2024 (צילום shutterstock)
יום האישה הבינלאומי קרב ובא ואלבר מוטו, יבואנית אופנועי טריומף ו-Harley Davidson בישראל, מכריזה על קמפיין רשת מיוחד ואירוע המוני בהשתתפות לינור אברג'יל לכבוד יום האישה הבינלאומי, שיצוין ב-8.3. הקמפיין מוקדש לנשים המשפיעות והחזקות בחברה הישראלית, כאות הוקרה וקידום העצמה נשית משמעותית באמצעות המותג של הארלי דוידסון, סמל הגבריות.
כחלק מהיוזמה אלבר מוטו תחלק מארזים לכ-80 נשים בולטות שתרמו לחברה הישראלית בתחומים שונים, הן במלחמת "חרבות הברזל" והן בשגרה. נשים אלו מסמלות יותר מכל חוזק, חוסן ואת רוח ההרפתקנות המהדהדת של המותג. כמו כן החברה, בשיתוף חברת התוכן "שרוטונים", יצרה לשבוע זה סרטון אנימציה הומוריסטי שיופץ ברשת ובמדיות החברתיות השונות, שבהן הגולשות יוכלו להשתתף בפעילות ולזכות במארזים.
בנוסף, בחברה כאמור מתכננים אירוע שיא ביום שישי (8.3), כשלינור אברג'יל, שחקנית, אשת עסקים ומלכת היופי של ישראל ומיס עולם לשנת 1998, תעניק הרצאה מיוחדת על כוחן של נשים ועל אתגרים מרתקים שחוותה בדרכה. האירוע יחל בשעה 10:00 בסניף הדגל של Harley Davidson ברחוב המלאכה 3 תל אביב. לאחר מכן קהילת ה"רוכבות של הארלי", (קבוצת נשים רוכבות), תצאנה לרכיבת ראווה משותפת שחוגגת עוצמה נשית מאולם התצוגה של הארלי דוידסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה