רכב
בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה מככבים בקמפיין חדש של חברת הביטוח AIG באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, תחת הסלוגן: AIG. עושות את זה טוב יותר. הקמפיין מעודד נהיגת נשים, מזמין גברים לנהוג באחריות, ולקבל תעריפים מוזלים יותר.
הקמפיין קורא לכל הנהגים והנהגות לאמץ סגנון נהיגה אחראי וזהיר יותר, בלי קשר למגדר. יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל: "בחודשים האחרונים נחשפנו לכל כך הרבה גיבורות בכל זירות החיים שלנו. הגבורה שלהן התבלטה ביכולות האישיותיות שלהן, יכולות כגון קור רוח, ראיית האחר, קבלת החלטות ואנושיות. אלה יכולות שאנחנו יכולים וצריכים לאמץ, גם בכביש. יותר מאשר הקמפיין מדבר על נהיגה הוא מדבר על נשים, על מה שהן מייצגות, ועל מה שראוי שכולנו נלמד מהן".
עוד ב-
מיכל לוצקי, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה ב-AIG ישראל: "אנחנו גאים ביכולת שלנו להציע למבוטחות ומבוטחים את המחיר הטוב לביטוח רכב, המותאם אישית להיסטוריית הנהיגה שלהם. נהגים זהירים ואחראים משלמים אצלנו פחות. ועל רקע מה שקורה בכבישים בשנים האחרונות, יש מקום להצדיע לנשים שבאופן מובהק מעורבות פחות בתאונות דרכים ונוהגות באופן זהיר יותר מגברים. יום אישה שמח לכולן ולכולם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה