תרבות ופנאי

נועה קירל באכזבת ענק: המופע שלה בפארק הירקון בסכנה?

בניגוד להצלחה ההיסטרית במכירת הכרטיסים למופעים של נועה קירל בתל אביב בשנה שעברה, הפעם מדווחים יודעי דבר כי קצב מכירת הכרטיסים נמוך מהמצופה. מפיקת האירוע: "המופע יהיה סולד אאוט"
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום אפרת קרסנר)
בתחילת חודש אוגוסט נפתחה המכירה להופעת הענק של נועה קירל שתתקיים בפארק הירקון ב-26/9, כשבוע לפני ראש השנה. ההתחלה נראתה מבטיחה מאוד כאשר בתוך כשעתיים נמכרו כל כרטיסים למתחם ה-VIP של הזמרת.
אלא שמי שציפה לשחזור ההצלחה ההיסטרית של שלושת המופעים שערכה קירל בפארק הירקון, התבדה. כזכור, לפני כשנתיים ערכה קירל מופע סולד אאוט בפארק ובקיץ שעבר, טרם פרוץ המלחמה, ערכה שני מופעים סולד אאוט בהם הופיעה בפני למעלה מ-130 אלף איש.
הפעם, להופעה בה אמורים לנכוח כ-60 אלף איש, זה הולך קצת יותר קשה. גיל משעלי חשף הערב באתר מאקו כי גורמים בתעשייה אומרים שבניגוד לפעמים הקודמות, קצב מכירת הכרטיסים להופעה נמוך מהמצופה.
 
אולי הסיבה היא חוסר הוודאות עקב המלחמה והמצב הביטחוני, אולי מיצוי הקהל הפוטנציאלי בפארק הירקון, ואולי הביקורות שנשמעו בשנה שעברה על ידי צופים שעמדו רחוק מאוד מהבמה ולא הצליחו לראות את הזמרת, אפילו דרך המסכים. ייתכן שלבסוף יימכרו כל הכרטיסים, אבל לא בקצה הצפוי.
את ההופעה מפיקים "לייב ניישן ישראל" וקבוצת בלוסטון, שבפעם הראשונה יפיקו הופעה של זמרת ישראלית, שכן עד עכשיו הפיקו רק הופעות של אמנים מחו"ל. לאתר מאקו הגיבו מ"לייב ניישן ישראל": "המכירות בשיאן והמופע יהיה סולד אאוט". באינסטגרם פרסמה ההפקה כי נותרו כרטיסים אחרונים בלבד ל"גולדן רינג".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הייתי שנה שעברה
    מיכל 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיץ שעבר הייתי עם הבת שלי בגולדן רינג וסבלתי בכל רמה אפשרית ואני ממעריצות נועה קירל. כנראה דחסו יותר מדי אנשים ברמה חזירית= יותר כסף ופשוט כל מי שהיה סביבי סבל
    סגור
  • 1.
    בא להקיא
    אין יותר מנותקים מכם 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאסתם בכל רמה אפשרית
    סגור