שיווק ופרסום

מינקובסקי תקשורת מתרחבת מעבר לים: שת"פ חדש בהודו

מינקובסקי תקשורת מכריזה על צעד נוסף לעבר התרחבות המשרד, שמתמחה בלקוחות מתחום ההייטק. מה תעשה בהודו?
מערכת ice |  4
עידו מינקובסקי ושיר בויקו רימון (צילום יח"צ)
קבוצת מינקובסקי תקשורת משתפת פעולה עם חברת התקשורת המובילה בהודו, Good Relations India, דרכה תספק ללקוחותיה גם שירותי תקשורת, דוברות ויחסי ציבור בשוק ההודי. 
פעילותה של מינקובסקי תקשורת החלה בטיפול בסטארטאפים שלימים הפכו לחברות ההייטק המובילות בישראל. כעת, ׳קבוצת מינקובסקי׳ תוביל פעילות תקשורתית ודוברותית של לקוחותיה גם מעבר לים. 
קבוצת מינקובסקי היא קבוצת תקשורת, יחסי ציבור, דוברות, אסטרטגיה וניהול משברים, ומאז לידתה של זרוע הדיגיטל Mink N Vik - גם פרסום וקריאייטיב. הקבוצה פועלת במגוון תחומים: היי-טק, נדל"ן, תשתיות ותחבורה, שוק־ההון, מוסדות ציבור וממשל, צרכנות וקמעונאות, מסעדנות, משרדי עורכי־דין ורואי־חשבון, עמותות, ועדי־עובדים, תרבות ובידור, סלבריטיז, משפיעני רשת, מוזיקאים ויוצרים.
בין לקוחות המשרד ניתן למצוא את גינדי אחזקות, אימפרבה, סלע בינוי, אוניברסיטת בר אילן, משרד גורניצקי, MyHeritage, SimilarWeb, AppsFlyer ,Openweb, Verbit, סייבריזן, WalkMe, Plus500 ועוד. 

בשנה האחרונה התרחבה מינקובסקי גם בתחום הצרכנות והקמעונאות באופן משמעותי, בין לקוחותיה רשת "אופטיקה הלפרין", רשת הסטוק, ענקית המזון בלדי, ארי נדל"ן (ארנה גרופ), וכן ממשיכה להעמיק את דריסת הרגל שלה בתחום התרבות והמוסיקה, וכעת מנהלת את מערך יחסי הציבור של סוכנות הייצוג יולי על שלל מיוצגיה (טיטי איינאו, דיאן שוורץ, ניקולה וורד, סינדי צ'אדי ועוד) מיוצגי סוכנות ניב עשת כהן, קבוצת "שורה 9" ובתי הקולנוע מובילנד, וכן טאלנטים מתחומים שונים ביניהם איתי לוי, אריק ברמן, המנטליסט נבו אבוטבול, נועם ביתן ועוד.
גם מחלקת הפיתוח העסקי במינקובסקי תקשורת התרחבה בשנה האחרונה. שיתוף הפעולה עם Good Relations India הוא עוד שיתוף פעולה שצמח במחלקה יחד עם שותפים מעבר לים. שכן, חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה Good Relations India, היא מחברות יחסי הציבור המובילות והותיקות בהודו. מאז הקמתה לפני כשלושים וחמש שנים, ניהלו את יחסי הציבור והאסטרטגיה של חברות Fortune 500, מוסדות ציבור וממשל, תיירות, תאגידים, סטארטפים ואוניברסיטאות בינלאומיות. בניהם: אפל, ברקליס, בלומברג, קרטייה, CNBC, האו"ם, וירג'ין אטלנטיק ומאות חברות קטנות ובינוניות, ואף הובילו מהלכים משמעותים כמו השקת מארקס אנד ספנסר בהודו ועוד. ל-Good Relations India משרדים במומבאי, דלהי, בנגלורו, צ'נאי ולונדון.
שיר בויקו רימון, מנכ״לית קבוצת מינקובסקי תקשורת: ״שיתוף הפעולה עם Good Relations India הגיע גם מצורך של לקוחותינו הצומחים גלובלית. עקב צמיחתם, עלה הצורך גם בשירותי דוברות ויחסי ציבור ברחבי העולם, בין היתר גם בהודו, שוק מועדף על ההייטק הישראלי. שיתוף הפעולה צפוי לסייע לנו לתמוך בהרחבת פעילותינו וביצירת פעילות תקשורתית יזומה במקומות נוספים.״
אדיטי רמדאס, מנכ״לית Good Relations India: "הודו היא המדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה ביותר בעולם. עוד בשנת 2023 המגזר הטכנולוגי בהודו צפוי להגיע לשווי של 245 מיליארד דולר. במהלך השנים, Good Relations India הובילה את יחסי הציבור והאסטרטגיה עבור חברות ישראליות הן מהמגזר הציבורי והן מהמגזר הפרטי בהודו. שיתוף הפעולה עם מינקובסקי תקשורת יאפשר לנו לעבוד עם מגוון חברות מתעשיית ההייטק הישראלית, ללוות את צמיחתן בהודו, ולבנות אקוסיסטם של כישרון בשילוב ניסיון והבנת המדיה המקומית בהודו, בישראל ובעולם. "
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כן זה הוא האישששש
    ניסו 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עידו מינקובסקי אוכל חביתה
    סגור
  • 3.
    עידו מינקוסבקי אמר שיירד מהארץ אם תעבור החקיקה....
    hegdavel 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכן לבוא לעזור ל לארוז
    סגור
  • 2.
    הודו
    ליאור 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הודו לה' כי טוב.
    סגור
  • 1.
    חחחחחח, ועוד.. חחחחח
    פיפי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לץ וליצנה
    סגור