שיווק ופרסום

"הגיע הזמן לשינוי": אשת התקשורת והיח"צ הידועה בצעד מפתיע

לימור כרסנטי, בעלת משרד לניהול מערכות הסברה ויחסי ציבור, מצטרפת לפוליטיקה; כרסנטי תשובץ במקום השני ברשימתו של חבר המועצה והמתמודד לראשות העיר חיפה קיריל קארטניק
מערכת ice | 
לימור כרסנטי (צילום דריה לי)
עכשיו זה רשמי: לימור כרסנטי, בעלת משרד לניהול מערכות הסברה ויחסי ציבור, מצטרפת לפוליטיקה. כרסנטי תשובץ במקום השני ברשימתו של חבר המועצה והמתמודד לראשות העיר חיפה קיריל קארטניק.
כרסנטי היא דמות מוכרת בחיפה אשר נושאת ותק של מעל שני עשורים בעולם התקשורת ויחסי הציבור ואמונה על תקציבים מובילים במשק הישראלי.
 
אל הפוליטיקה היא מגיעה לאחר שמונתה לשמש כאשת המדיה של קארטניק, שהכריז על התמודדותו לראשות העיר ולמועצה. בבחירות הקודמות היא ליוותה ביחסי ציבור והסברה את ישראל סביון.
כרסנטי: "אני שמחה להודיע שהחלטתי לרוץ למועצת העיר בבחירות הקרובות ולהשפיע מבפנים. אחרי שנים של עשייה ציבורית ענפה, אני מרגישה בשלה לעשות צעד נוסף ומשמעותי יותר. החלטתי לרוץ ברשימה צעירה ואנרגטית. "אני חי פה" בהובלתו של קארטניק, שסיפור חייו המרגש כבש אותי וצעירים רבים בעיר, תהיה סיעה שתייצר שינוי של ממש בווייב העירוני".
באחרונה זכתה לימור כרסנטי בתקציבים של חברת Wentour תיירות נופש למרפא ושל חברת Smart תיווך ושיווק נדל"ן, דונם - חברה שמתמחה בעולם הנדל"ן והפיננסים בבעלותו של אביב הייט, קבוצת נכסים בבעלות שלומי אוחנה, וכן קבוצת הייזום והבנייה טובול ברוקס דניאל עם פרויקט המגורים "גרינסייד" המוקם בקריית התרבות בת-ים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה