שיווק ופרסום

דניאלה רייבנבך בתקציב חדש: זה המותג הבין-לאומי שתפרסם

משרד יחסי הציבור קיבל בימים אלו את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של המותג הבינלאומי אפיליידי (Epilady), המתמחה בייצור ושיווק מכשירי לייזר בייתים להסרת שיער
מערכת ice | 
דניאלה רייבנבך (צילום עידו איזק)
משרד יחסי הציבור "דניאלה רייבנבך תקשורת" דיווח היום (ראשון) כי קיבל בימים אלו את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של המותג הבין-לאומי אפיליידי (Epilady), המתמחה בייצור ושיווק מכשירי לייזר בייתים להסרת שיער.
חברת אפיליידי (Epilady) הישראלית פרצה לתודעה עוד בשנות ה-90 כאשר הייתה הראשונה להשיק את מסיר השיער החשמלי הראשון מסוגו בעולם והפכה לחלוצה עולמית בשוק. בפרק זמן קצר קצרה הפכה החברה למובילה בתחום טיפוח היופי בשוק הבין-לאומי והשם "אפיליידי" הפך לשם גנרי לכל מכשירי הסרת השיער, עד עצם היום הזה.
 
לרגל ההשקה של סדרת הלייזר החדשה המותג גייס את משרד יחסי ציבור והמשפענים המוביל בתחום מוצרי הצריכה והביוטי. 
משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת נחשב לאחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים בתחום מוצרי הצריכה,  קמעונאות, לייף סטייל ומסחר. בין הלקוחות המשרד: חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל ישראל, קבוצת קניוני עופר (מליסרון), קבוצת טיב טעם, קבוצת BBB,  בן&ג'ריס, רשת גולברי, רשת סאקרה, קבוצת קפה גרג, ג'ק קובה, קבוצת בריל, הרבלייף, קבוצת ברימאג ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה