שיווק ופרסום

סודה סטרים במהלך מסקרן: משיקה מהדורה מיוחדת של בקבוקים בישראל

סודה סטרים חברה לאמן האינסטגרם עידו גרינברג (MISMAS@) וביחד הם משיקים מהדורה מוגבלת של בקבוקים עם המשפט 'זה רק הלב שקובע מה זו משפחה'. זאת, במטרה להעלות מודעות לגווניה השונים של המשפחה הישראלית. הבקבוקים יימכרו באתר סודה סטרים והכנסות מרכישתם ייתרמו לאגודה למען הלהט"ב בישראל
מערכת ice | 
סודה סטרים (צילום סודה סטרים)
המציאות בה אנו חיים בעת האחרונה הפכה מורכבת. השיח השלילי מעמיק את השונה, המפריד והמפלג בינינו. אם לא די בכך, לאחרונה אף עלתה לסדר היום הצעה לבטל את חוק האפליה, הצעה המאפשרת לנותני שירותים, לשלול שירות מאנשים שהשקפת עולמם לא זהה. אלה ועוד, הגבירו את השיח סביב חוסר שוויון חברתי, בין היתר גם כלפי נשים. 
אחת האמירות שחוזרות ונשנות היא שיש מודל אחד למשפחה וכל מודל אחר הוא בגדר חריגה מהנורמה. אמירה זו מוחקת משפחות מגוונות רבות, ביניהן משפחות לה"טבים, משפחות חד הוריות וכל משפחה שאינה 'אבא, אמא וילדים'. 
על רקע המציאות הזו ורגע לפני חג הפסח המייצג משפחתיות וחירות גם יחד, החליטו בסודה סטרים לנקוט עמדה ולהשמיע קול אחר, קול מכיל ומכבד. סודה סטרים חברה לאמן האינסטגרם עידו גרינברג (MISMAS@) וביחד הם משיקים מהדורה מוגבלת של בקבוקים עם המשפט 'זה רק הלב שקובע מה זו משפחה'. זאת, במטרה להעלות מודעות לגווניה השונים של המשפחה הישראלית. הבקבוקים יימכרו באתר סודה סטרים והכנסות מרכישתם ייתרמו לאגודה למען הלהט"ב בישראל.    
לדברי גלית צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית של סודה סטרים: "במיוחד על רקע אירועי התקופה האחרונה, החלטנו לצאת עם מסר שישמיע קול חזק וברור, אל מול הניסיונות לצמצם את השיח ל'נכון או לא נכון' בכל הנוגע לשאלה "מהי משפחה"? אנו מאמינים בערך המשפחתיות על כל גווניה וכולנו תקווה שהמסר שעל הבקבוק יהדהד בכל בית בישראל".
סודה סטרים (סודה סטרים)
לדברי עידו גרינברג, MISMAS@: "המציאות בה אנו חיים בעת האחרונה הפכה לאלימה ומורכבת. גורמים קיצוניים בוחרים לצאת באמירות קשות כנגד כל סוג של משפחה שאינה אבא, אמא וילדים. ביחד עם סודה סטרים יצרנו שיתוף פעולה שמניח על כל שולחן בישראל את הלב, לא משנה מה הרכב המשפחה שיושבת סביבו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה