שיווק ופרסום

כוכבת 'זוג מנצח VIP' בקמפיין חדש לרשת גולברי, כמה הושקע במהלך?

לאורה ולנטינו, בת זוגו של כוכב הכדורגל לשעבר איציק זוהר איתו כיכבה בריאליטי של רשת 13, נבחרה להוביל את קמפיין הדיגיטל של בית האופנה GOLBARY. וגם: האם יש תאריך לחתונה של השנייים?
כפיר אדר | 
זוג מנצח (צילום יחצ)
לאחר שכבשה בחודשים האחרונים את המסך בתוכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP", לאורה לנטינו שהפכה להיות אחת הדמויות הכי מסקרנות בריאליטי הזוגות, תעשה את צעדיה הראשונים בעולם האופנה והדוגמנות כאשר תצטלם לאתר של בית האופנה GOLBARY. עלות הקמפיין הדיגיטלי כ-750 אלף שקל.
את לנטינו (24), זכו הצופים להכיר מהתכנית בה כיכבה לצידו של איציק זוהר כדורגלן העבר, אותו הכירה לפני 5 שנים בבודפשט ומאז דרכיהם לא נפרדו על אף 25 השנים שמפרידות ביניהם. לפני כשנה התארסו השניים במסגרת צילומי תוכנית הריאליטי "זוג מנצח Vip" שם לראשונה נחשפה לאורה על גבי מסך הפריים טיים.
התוכנית העמידה אותה כדמות בפני עצמה ואמש נוכחנו לראות אותה לראשונה מאחורי המצלמה במסגרת צילומי בית האופנה GOLBARY. ולנטינו סיפרה לאנשי הצוות בסט הצילומים על אירוסיה לאיציק "כרגע עדיין אין תאריך מיועד לחתונה, זה ייקח זמן וזה לא יקרה בקרוב. אנחנו מחכים שהקורונה תסתיים בכל העולם, יש לי משפחה בהונגריה ובאיטליה וכולם צריכים להגיע לחתונה, כרגע המצב לא מאפשר את ההגעה שלהם  לכן ברגע שנדע על תאריך החתונה כולם ידעו איתנו, מה שכן את שמלות הערב של GOLBARY  אני אאמץ לחגיגות לקראת החתונה".
כמו כן מוסיפה שיש לשניים מחשבה עתידית על ילדים והפרש הגילאים לא מפריע לה כלל כיוון שלטענתה יש לה "נשמה של אישה בת 50" לדבריה שיתוף הפעולה והחיבור ביניהם חשוב יותר מהגיל. יחד עם זאת מתארת את אהבתה לילדיו של איציק ומפארת את היחסים בינה לבינם.   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה