שיווק ופרסום

נמל אשדוד הכריע: זה משרד הפרסום שזכה בתקציב המדיה הגדול

לאחר שבמאי האחרון החליטו בנמל אשדוד להמשיך עם משרד היח"צ של מוטי שרף, פרסמה החברה עתה את הזוכה במכרז לרכישת מדיה - וזה משרד הפרסום שזכה במכרז המבוקש. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
חברת נמל אשדוד (צילום דוברות נמל אשדוד, freepik)
במחצית השנה שעברה, יצא נמל אשדוד במכרז לרכישת מדיה עבור החברה, לאחר שמשרד הפרסום מקאן ליווה בשנים האחרונות את הנמל. מדובר ברכישת שטחי פרסום בעיתונות הארצית, המקומית, בשבועונים וירחונים בינלאומיים, במדיה הדיגיטלית והאינטרנט, טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות.
תקופת החוזה, לזוכה במכרז, הינה ל-12 חודשים בלבד עם אפשרויות ל-4 הארכות נוספות, כל אחת ב-12 חודשים. המשרדים השונים, שהיו חייבים להוכיח עבודה דומה בעבר בהיקף של 2.6 מיליון שקל, הגישו את המועמדות למכרז עד חודש מאי 2023 (ולאחר דחיות עד יולי באותה שנה). בנמל אשדוד הביאו חשיבות יתירה על פני הפלטפורמות לדיגיטל (35%), לאחר מכן לעיתונות (20%), רדיו וקריאייטיב (10% כל אחד), ונתח הטלוויזיה תפס 5% בלבד.
כך, כמעט שנה לאחר ההגשות, הודיעו בנמל אשדוד השבוע כי "במכרז מכרז פומבי...לרכישת מדיה עבור חברת נמל אשדוד בע"מ, זכה המציע "מקאן תל אביב" אשר הצעתו הכספית הייתה הזולה ביותר בהתאם למשקולות בהצעה הכספית". בכך, משרד מקאן ימשיך גם השנה עם נמל אשדוד. המשרד הגדול בניהולו של עמית משיח, ממשיך לצבור הישגים, כאשר המשרד המשיך גם עם תקציב אל על היוקרתי המוערך בעשרות מיליוני שקלים, כפי שחשפנו לראשונה ב-ice.

כזכור, במאי האחרון, הודיע הנמל על הזוכה במכרז למתן שירותי ייעוץ תקשורתי אסטרטגי עבור חברת נמל אשדוד בע"מ, וכי מוטי שרף תקשורת היה המשרד עם  הציון המשוקלל הגבוה ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה