שיווק ופרסום

סלקום נפרדת מפובליסיס: זה משרד הפרסום החדש שזכה בתקציב היוקרתי

תקציב הפרסום היוקרתי של סלקום, עוזב את פובליסיס לאחר 4 שנים, ועובר לראשונה לראובני פרידן תחת ההנהגה הצעירה החדשה של סוכנות הפרסום. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  1
סלקום-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
ענקית התקשורת, סלקום, משנה את חברת הפרסום ונפרדת מקבוצת פובליסיס לאחר 4 שנים, ומי שזכה בתקציב החדש הם משרד ראובני פרידן ויחד עם תקציב הדיגיטל לסוכנות ARLO מבית ראובני פרידן.
כזכור, במשך 14 שנה, משנת 2006, תקציב הפרסום של סלקום שהוערך במהלך השנים במעל 25 מיליון שקל, נוהל על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO. על פי הערכות, מדובר היה כחלק מהחברות בין נוחי דנקר שרכש אז את סלקום דרך אי.די.בי ובין מודי כידון. עם כניסתו של אבי גבאי לתפקיד מנכ"ל סלקום, בתחילת 2020, עברה סלקום לקבוצת פובליסיס. מדובר היה בחילופי גברי מרעישים: קבוצת פרטנר עברה אז מפובליסיס (גליקמן שמיר סמסונוב) למקאן, ולעומת זאת סלקום דווקא הצטרפה.
עתה, בתום 4 שנות פעילות, קבוצת סלקום מרעננת את שורות משרד הפרסום, ובחרה בראובני פרידן שהחליף רק לאחרונה את שרשרת הניהול. מדובר בתקציב יוקרתי נוסף שראובני פרידן זוכים בו מפובליסיס לאחר שגם תקציב ישראכרט עבר למשרד הפרסום בניהולם של שירי הייסר ואסף גריס.

בראובני פרידן, החליפו כאמור, את שרשרת ההנהלה בחודשים האחרונים. לאחר שלוש שנים כמשנים למנכ"ל, שירי הייסר ואסף גריס קיבלו את המושכות להוביל את סוכנות הפרסום. זיו קורן וניב חורש ימשיכו להוביל את סוכנות הפרסום כמנכ"לי הקבוצה - לה עוד ארבע חברות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פופוליזים
    פוליטיקה 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוליטיקה של בסטיונרים
    סגור