שיווק ופרסום

אל על הכריעה: זה משרד הפרסום שזכה בתקציב המיליונים

אחד התקציבים הנחשקים בתעשייה, המוערך ב-20 מיליון דולר לשנה, נשאר אצל מקאן - כך הכריעו באל על לאחר סבב של כמה חודשים שכלל את ארבע קבוצות הפרסום הגדולות בישראל בתחום הדיגיטל. עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן: "אנחנו מודים לאל על על הבחירה המחודשת במקאן. נעשה הכול כדי להצדיק אותה". כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
אל-על (צילום פלאש 90, shutterstock)
ענקית התעופה אל על הכריעה היום (רביעי) על משרד הפרסום שיוביל את הדיגיטל של החברה, באחד התקציבים הנחשקים בתעשייה שעל פי הערכות עומד על 20 מיליון דולר לשנה.
לאחר תהליך בחירה ממושך שהיה בשני שלבים ולקח כמה חודשים, סמנכ"ל השיווק, נדב חנין וההנהלה הכריעו כי משרד הפרסום מקאן ימשיך לשמש כאמון על הפרסום בדיגיטל של אל על. בכך ניצחו מקאן את המשרד שהגיע לגמר יחד איתם: אדלר חומסקי, וזאת על אף הערכות בתעשייה כי אל על יחליפו את מקאן באדלר השנה.
כזכור, התהליך עד לבחירת המשרד לקח כמה חודשים, גם זאת בעיכוב של כמה שנים. תקופת הקורונה הובילה לדחיית המכרז, כמו גם כניסתו לתפקיד של סמנכ"ל השיווק נדב חנין לחברה ביוני 2022. בחודש מרץ השנה נקראו 4 משרדים להציע לאל על התמודדות על המכרז היוקרתי: ארבע קבוצות הפרסום הגדולות בישראל בתחום הדיגיטל שהן מקאן הנוכחיים, אדלר (עם גו), פובליסיס (באומן וגליקמן) וגיתם. בתחילת חודש מאי עלו 2 משרדים לגמר מקאן הנוכחיים ואדלר, ועתה כאמור נבחר מקאן בשנית.
בענקית התעופה ככל הנראה מרוצים ממקאן שהיו חלק משמעותי מהמיתוג המחודש שהוביל סמנכ"ל השיווק, כמו גם קמפיינים מוצלחים שחרכו את הרשת. למרות זאת, יש מי שהרימו גבה בבחירת המשרד הנוכחי מקאן ועל כלל התהליך וההשקעה של שאר המשרדים, אם בסופו של דבר נבחר אותו משרד פרסום.

כך או כך, המכרז המחודש של אל על מגיע אחרי פרסום דו"חות מצויינים לרבעון הראשון ש 2024 בהובלת המנכ"לית דינה בן טל גננסיה, עם גידול בהכנסות של 50%. בנוסף, יש לציין, שבענקית התעופה מחפשים גם את ראש מערך התקשורת הבא - כפי שנחשף לראשונה ב-ice.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה