טלוויזיה

כוכבת שנות ה-90 קיבלה צירים בשידור חי ברשת 13: "היא יולדת כאן"

השחקנית סיוון אטנר, שמגלמת את פרידה, אשתו של ויטלי בתוכנית שנות ה-90 ברשת 13, התראיינה בתוכנית האירוח של קובי מחט וחן זנדר ברשת, ובמהלך הריאיון היא חשה בצירים: "היא לוקחת נשימה, זה אומר שיכול להיות שהיא יולדת כאן. רבותיי תתכוננו"
מערכת ice | 
שנות התשעים (צילום צילום מסך רשת 13)
השחקנית סיוון אטנר, שמגלמת את פרידה, אשתו של ויטלי בתוכנית שנות ה-90 ברשת 13, התראיינה אתמול (שבת) בתוכנית האירוח של קובי מחט וחן זנדר ברשת, ובמהלך הריאיון היא חשה בצירים.
אטנר, שנמצאת בחודש התשיעי להריונה, הרגישה את הצירים במהלך השידור החי ומיד לאחר הריאיון היא המשיכה לבית החולים לעבור סדרה של בדיקות. במהלך השידור החי אמר המנחה קובי מחט: "היא לוקחת נשימה, זה אומר שיכול להיות שהיא יולדת כאן. רבותיי תתכוננו. זה חלק מהסכנות של להגיע בחודש תשיעי לאולפן".
המגישה הנוספת באולפן, חן זנדר, שיבחה את כוכבת הסדרה שנות ה-90 על כך שהגיעה לראיון כשהיא בחודש תשיעי להריונה ועלולה בכל רגע ללדת, כשאמרה לה: "את מלכה על זה שאת פה". 
כזכור, רק לאחרונה ובאותה תוכנית, חן זנדר בישרה על כך שהיא בהריון ראשון, כשנה לאחר שהתחתנה עם בכיר לבה, תומר מימון, מתמחה במחלקה הנוירוכירוגית בשיבא. הזוג התארס ביוני האחרון.
במהלך השידור, קובי מחט פנה לצופים כשהוא יושב לצד זנדר ואמר: "הבטחנו לכם בשורות טובות, ואין בשורות טובות מאלה. סליחה שאני מוציא אותה מהארון - זה על דעתה והסכמתה, אל תתקפו אותי. חן זנדר שלנו, ספרי".
בשלב זה אמרה זנדר: "אני כבר לא יכולה יותר להסתיר את זה אה, אני בהריון. אני לא מאמינה שאנחנו עושים את זה פה, לא האמנתי שככה אני אחשוף את זה, אבל אני בהריון ראשון. זה מאוד מאוד מרגש".
זנדר המשיכה ולא יכולה הייתה לעצור את הדמעות מההתרגשות: "אני מאוד מתרגשת מזה ואני רק מדברת על זה ועולות לי הדמעות, אז הצלחת, יופי. בגלל זה אני ככה שמרתי על זה בסוד הרבה מאוד זמן, כי ידעתי שזה יעשה עניין". מחט השיב: "כבר אי אפשר היה לצלם פה סטורים, בלי שכולם יראו ויגידו "מזה, הבחורה הדקיקה הזאת פתאום יש לה בטן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה