טלוויזיה

סתיו קצין זועמת: "אמרו שאני מדרדרת קטינות לזנות, לא היה עירום"

כוכבת האח הגדול מדברת בפודקאסט של יפעת הללי על תקרית העבר בה נחשדה בשידול קטינה לזנות, תיק שנסגר בלא אישום: "הייתי בחקירות 9 שעות ואז שחררו אותי למעצר בית חמישה ימים. לקחו לי את הטלפון, לקחו לי את המחשב. לקחו לי כסף. הרסו לי את השם"
מערכת ice | 
סתיו קצין (צילום אורן בן חקון/ פלאש 90)
פיינאליסטית האח הגדול סתיו קצין, סיימה במקום השני בלבד למרות שהייתה פייבוריטית הקהל והדיירת הדינמית בבית, אך ראתה את מיליון השקלים הולכים אל יובל מעתוק. בריאיון לפודקאסט של יפעת הללי, חזרה קצין אל מקרה מצער מהעשור הקודם, עת היתה רקדנית בברים ונחקרה בחשד לשידול קטינה למעשי תועבה, חקירה שנסגרה ללא אישום.
"הייתי רקדנית במועדונים ובחתונות ובבת מצוות וכאלה, והיו לי עובדים", נזכרת קצין. "היינו עובדים סופ"שים בעיקר. השחירו לי את השם, אמרו שאני מדרדרת קטינות לזנות. לא רקדתי בשום מועדון חשפנות. הייתי רוקדת במועדונים וברים רגילים כמו גוגו, מי שמכיר מאז לפני עשר שנים.
 
"לא היה עירום. לא היו נוגעים בנו", הדגישה קצין. "היתה עיתונאית מאריאל והיא עשתה כתבה. היא שלחה ילדה בת 16 שתתחיל לשאול אותי שאלות על העבודה. אין בזה שום איסור. בוא נגיד ככה, גם אם הייתי רוצה להעסיק ילדה קטנה זה בסדר, כל עוד היא לא שותה אלכוהול ולא נוגעים בה. זה רקדנית. גם במכבי תל אביב יש (מעודדות) רקדניות מתחת לגיל 16 אפילו, שזה חוקי לגמרי. גם בים הבגדים חושפניים, זה לא משנה.

"היא לקחה את זה צעד אחד רחוק מדי והיא שלחה את הילדה הזאת", ממשיכה קצין, "היא הגישה נגדי תלונה במשטרה. הייתי צריכה להיות בחקירות 9 שעות ואז שחררו אותי למעצר בית חמישה ימים. לקחו לי את הטלפון, לקחו לי את המחשב. לקחו לי כסף. אחרי חצי שנה קודם כל התיק נסגר על חוסר אשמה בפרקליטות. לא היה ולא נברא. לא עשיתי שום חטא. אבל כבר אחרי חצי שנה ש'היפה והחנון', כבר ירדה, את מי אני מעניינת כבר. הרסו לי את השם. וברגע שיצאה התוכנית של האח הגדול - הכתבות האלה עלו עוד פעם והיו לי הוכחות".
בשבוע שעבר פורסם כי קצין עובדת על סינגל ראשון ואף נפגשה עם המפיק אופיר מלול בנושא. זאת לאחר שהפגינה את יכולת השירה שלה בעונה האחרונה של האח הגדול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה