טלוויזיה

יוסף חדאד מתפרק בדמעות בשידור חי: "לא תהיה מדינת ישראל"

בתכנית הצינור ברשת 13 הוא הזהיר את הצופים: "אם אתם חושבים לרגע אחד שנסתדר עם חמאס וחיזבאללה, את מה שעשינו ודחינו, עוד כמה שנים התשלום שאנחנו נשלם יהיה הרבה הרבה יותר קשה"
מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
כשהוא עם דמעות בעיניים ובגרון חנוק, יוסף חדאד יצא בהצהרה כואבת באולפן 'הצינור במלחמה' של רשת 13, כבר דיבר במלחמה הזו לפלסטינים ולעולם, אבל עכשיו יש לו משהו מהלב להגיד לנו הישראלים
עם דמעות בעיניים אמר ללרר: "אתה יודע משהו? אתה יודע למה עכשיו אני ככה? ב-7.10 כשהם נכנסו אלינו ועשו מה שעשו, הטבח ההזוי הזה שחווינו, האסון הכי גדול של מדינת ישראל, כשאמרתי כאן שזו לא מלחמת חרבות ברזל אלא מלחמת העצמאות השנייה, אנשים שכחו כנראה שזה הקיום שלנו".
 
חדאד המשיך בכעס והרים את קולו: "אז אני לא מסוגל להסתכל למצלמה ולתת מונולוג מהלב כאילו אני מדבר פה עם מישהו. אני אגיד כזה דבר, אם אנחנו לא נשנה דיסקט אחרי ה-7.10 ונבין שמה שהיה לא יהיה, לא תהיה יותר מדינת ישראל".

לסיום הוא הזהיר את הצופים: "אם אתם חושבים לרגע אחד שנסתדר עם חמאס וחיזבאללה, את מה שעשינו ודחינו, עוד כמה שנים התשלום שאנחנו נשלם יהיה הרבה הרבה יותר קשה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הישראלי היפה
    Dude 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לך, חבר.
    סגור
  • 1.
    צודק, לא מבינים פה את התרבות של המזרח התיכון
    ליל 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מקום לשיח עם מי שמבין רק כח, אצלם מי שהכי חזק שולט ואם נהיה עדינים ויפי נפש כמו שהיינו עד היום הם רואים בזה חולשה,את זה המדינאים שלנו לא הפנימו, היחידים שמבינים את זה זה בן גביר וליברמן אנחנו אולי עם תרבות מערבית אבל אנחנו לא באירופה ,הם לא מעריכים את ההישגים שלנו במדע ופיזיקה לא מדבר אליהם פיתוח וקידום השכלה ובניה, רק כח ומי יותר חזק
    סגור