תקשורת ומדיה

יוסף חדאד ואשתו זוכים לכבוד גדול: "כוכבי ההסברה שלנו בעולם"

יוסף חדאד ואשתו אמילי שריידר, זכו לכבוד גדול כאשר הופיעו על שער מגזין "לאישה": "סיפור האהבה שלהם משולב בתשוקה של שניהם לנצח את האנטישמיות ולהראות לעולם את סיפורי הזוועה שהתרחשו פה ב-7 באוקטובר"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה, freepik)
יוסף חדאד, הפעיל החברתי שעוסק יומם וליל בהסברה למען מדינת ישראל בעולם, בטח בתקופת מלחמת "חרבות ברזל", הוא ללא כל צל של ספק אחד האנשים האהובים היום בישראל.
הבוקר (שני) יוסף חדאד ואשתו אמילי שריידר, זכו לכבוד גדול כאשר הופיעו על שער מגזין "לאישה". בפוסט שהעלו "לאישה" בחשבון האינסטגרם שלהם נכתב כי "מתרגשות לפתוח את הבוקר עם שער חדש של "לאשה" ועליו יוסף חדאד ואמילי שריידר, עם סיפורם של בני הזוג המאורסים שהפכו לכוכבי ההסברה שלנו בעולם".
עוד נכתב בפוסט של "לאישה" על יוסף חדאד ואשתו כי "הוא ערבי מנצרת שהתנדב לגולני ונפצע קשה, היא אקטיביסטית, עם אבא יהודי, שעלתה מארה"ב ופועלת נגד איראן. סיפור האהבה שלהם משולב בתשוקה של שניהם לנצח את האנטישמיות ולהראות לעולם את סיפורי הזוועה שהתרחשו פה ב-7 באוקטובר".
 

כזכור, לפני מספר ימים יוסף חדאד התפוצץ בשידור בכאן 11 בצעקות לעברו של דובר צה"ל לשעבר ושר התפוצות לשעבר, נחמן שי: "סלח לי, אבל אנחנו לא באירופה ולא בארצות הברית, אנחנו פה", נחמן שי הגיב: "עוד פעם חזרנו לתזה הזאת?", חדאד ענה בזעם: "כי כנראה זה לא נכנס לראש שלכם", שי הפציר: "תירגע טוב? אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים, אל תסביר לנו איפה אנחנו חיים".
חדאד הגיב בזעם: "אני לא אירגע, כי כשנרגענו 1,400 אנשים נרצחו, והנה אני מתעצבן עכשיו בגלל הגישה הזאת, 1,400 ישראלים נרצחו, נאנסו, ואתה בא ואומר לי 'חזרנו לגישה הזאת?', אז כן, אנשים מתחילים לשכוח מה היה לפני חודש, ואם אני צריך לצעוק פה כדי שזה יהיה ויראלי ושזה יגיע לכל בית בישראל אז אני אצעק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אשתו...
    נועם 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אני לא טועה היא ארוסתו
    סגור
  • 2.
    הלוואי שיהודים יחשבו כמוהו (ל"ת)
    משה 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    הוא תותח על.....כול הכבוד (ל"ת)
    עופר 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור