תקשורת ומדיה

לוסי אהריש מושפלת: "רעל תעמולתי מסולף, לא תעבדי עלינו!"

איש הימין, יוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, במתקפה חריפה נגד מגישת חדשות 13, לוסי אהריש: "היא הנזק הכי קשה לדו-קיום. משתמשת בטרמינולוגיה ומניפולציות כדי להנדס את מוחותינו, ולטפטף לנו בנחמדות נוטפת צוף את אותו הרעל התעמולתי המסולף הידוע והמוכר. מודה שפעם סמכתי עליה ואפילו חיבבתי אותה, היום הכי לא! לא תעבדי עלינו (שוב) לוסי!"
תום נחום |  21
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
הסערה ברשתות החברתיות נמשכת סביב דיווח של חדשות 12 מלפני מספר ימים על רקע התמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו מצביע על מפת המבצעים תוך שהוא אוחז חפץ מסוים, עליו אמר פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', כי 'נדמה לו שמדובר בסיגר', כאשר בהמשך התבררה האמת, שלא מדובר בסיגר אלא בפטיש עמו הצביע נתניהו על המפה במהלך התדרוך עם אנשי כוחות הביטחון. אלא שברביעי מגישת חדשות 13לוסי אהריש, התייחסה פעם נוספת לנושא, וספגה ביקורות קשות, כולל מכיוונו של יוצר 'שנות ה-80', מני אסייג.
אסייג כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "דעתי האישית: לוסי אהריש היא הנזק הכי קשה לדו-קיום. בגלל טיפוסים כמוה רבים מאבדים את האמון במי שלכאורה אמור להיות מסמלי הדו-קיום. היא על פניו נטמעה בנו והיא אחת משלנו, וככזו, היא מרכיבה את משקפי החכמה המלומדת, מנצלת עד תום את הפלטפורמה התקשורתית, ומשתמשת בטרמינולוגיה ומניפולציות כדי להנדס את מוחותינו, ולטפטף לנו בנחמדות נוטפת צוף את אותו הרעל התעמולתי המסולף הידוע והמוכר, שבא להחליש אותנו ולחזק את אחיה הלאומנים. תזכרו שגם איבתיסאם נשואה ליהודי וזה ממש לא הפך אותה לחובבת ציון. מודה שפעם סמכתי עליה ואפילו חיבבתי אותה, היום הכי לא! לא תעבדי עלינו (שוב) לוסי!".
 
כזכור, זאת לאחר שאהריש אמרה בשידור כך, על אף שהתברר כי לא מדובר בסיגר, כאשר אמרה כך בשידור: "הטריף אותי באופן אישי לראות את ראש הממשלה שנמצא בבור, אני לא יודעת באיזה ישיבה, כשהוא מסמן על המפות עם סיגר. זה כזה ניתוק ממה שקורה כאן, זה תמונה שלשכת ראש הממשלה פרסמה. עכשיו, יש טענה שזה לא היה סיגר, מבין כל התמונות זה נראה סיגר, אבל אם מישהו חשב לעצמו שזה נכון לעשן סיגר תוך כל מה שקורה כאן, אז אני לא יודעת מה קורה".
 
מי שעוד הגיבה בזעם ותקפה את אהריש היא פעילת הימין, עו"ד כנרת בראשי, שמתפקדת גם כפאנליסטית קבועה באולפנה של איילה חסון בכאן 11, אשר כתבה בתגובה בטוויטר כך: "לוסי כפרה בני דתך שחטו 1400 אנשים. ערפו ראשים לתינוקות וילדים. עינו נשים בהריון. רצחו ילדים לנגד ההורים. אנסו נשים עד שמתו. ביתרו גופות. שרפו אנשים חיים ובנוסף זה לא היה סיגר. פשוט לא היה סיגר".
 
כזכור,  מי שבחר לתקוף את אברמוביץ', שבהמשך טען שהוא לא אמר שמדובר בסיגר, הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שכתב בחשבון הטוויטר שלו כך: "ובכן, נתניהו מחזיק ביד פטיש. אבל קחו לכם כלל: ככל שמישהו מדבר יותר על "מכונת רעל", כך הוא עצמו מלא ומפיץ יותר רעל! עכשיו צפו, כי זה פשוט לא יאמן שהדברים האלה משודרים בטלויזיה שלנו, בערב שבת, תוך כדי לחימה".
 
הצייצן יוסי שחבר הגיב גם הוא לסערה סביב הטענות שהועלו במהלך שידור בחדשות 12 בסוף השבוע וכתב: "ערוץ 12 הוא ערוץ מתועב שמשרת את האויב. למה??? בבקשה. בתמונה למעלה הציגו כאילו נתניהו מחזיק בידו סיגר".
 
תגובות לכתבה(21):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    תגידו אתם חולים מי יחזיק סיגר ??? שונאת את השמאל הלכתם
    רחוק מידי 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הזוי הזוי הזוי!!!! איך אפשרלקשקש דבר כזה ?????
    סגור
  • 11.
    מני אסייג
    גולו 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לוסי האריש לא משלנו , חיה עם משומד שהיה משבט לוי , שנתן ונותן זרעו לעמלקים, אבתיסתם חיה גם עם יהודי אדיוט מקיבוץ מכגן מיכאל קיבוץ של סמאלנים קיצוניים השומר הצעיר חברי מרצ שרצים, שגם נתן זרעו לשונאי ישראל, בכך כל מי שחי עם גויה הופך למשומד, ממלא את העולן בעוד גויים/יות הילדים נחשבים גוים . גם עם יעשה הלוי מאה בריתות בעז"ה לא הילדים לא ייחשבו כיהודים והברית איך אומרים בערבית פיסררה. כי באי מבטן טמאה .
    סגור
  • 10.
    השמאל לוקה בנפשו !!! סופיייית !!!!! (ל"ת)
    שמאלנות מחלה קשה!!! 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 9.
    איכס
    לוסי אהריש 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נראה אותה מדברת חופשי נגד ראש ראשי המפלצות מעזה אם הייתה תושבת עזה , גם גורלה היה זהה לאותן מסכנות שנחטפו ע"י המוטציות המכוערות והמגעילות מעזה הסתכלתי על המחבלים והאמת שהם מכוערים רצח , לא יצא לאלוהים טוב המפלצות האלה לוסי שמוסי אלה בני עמך במקומך הייתי מתבייש וסותם את הפה .
    סגור
  • 8.
    זקוקים למאות לוסי אהריש
    ק. פריש 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 7
    התוקפים הם חברים של זרקא.
    סגור
  • טען עוד
  • חברים של זרקה
    גולו 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עדיף ובחיבוק ובאהבה ולא חברים של לוסי האריש , שחיכתה עד גיל 40 שמישהו יגאל אותה והאדיוט המשומד של הלוי עשה זאת, חברים כאלה הם שלך ויכול להיות שגם בעזה יש לך חברים
    סגור
  • לוסי
    שפוי 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בטח ערבי
    סגור
  • 7.
    גברת לוסי תתמקדי בלגנות את בני עמך הברברים חלאות ותתי
    דנה 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ותתי אדם מי את שתבקרי את נתניהו
    סגור
  • לוסי
    אשר 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני מחזק את ידה של לוסי ומגנה כל ההתקפות החינמיות
    סגור
  • מי שלא מבקר את נתניהו חוטא לעמו ולמדינתו - המדובר במפלג
    היסטוריון חובב 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 6
    העם עוכר ישראל מחריב העם והמדינה ההיסטוריה תשפוט את נתניהו לחומרה ושמו יהיה לדיראון עולם
    סגור
  • תישפטו אתם
    אא יהודיה 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שונאי ישראל, שונאי נתניהו יחד על הכלבה של האריש כולכם לאבדון , סמאלנים, מה תרמתם למדינה לעם ישראל חוץ מהפצ שקאיל , שינאה והסתה יושבים אחרי מקלדת אלה סרבני הגיוס וכותבים דברי בלע יבוא יומכם כמו קורח ועדתו תבלעו כולכם באדמה. סדום ועמורה גם תשלם מחיר תתבישו לכם אוחזי קרנות עגל הזהב ואוכלי פיגולים וחזירים. נא לפרסם את בתגובה תודה רבה
    סגור
  • היטוריון. חובב
    אב 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אידיוט תגיד לי איפה הוא מפלג?
    סגור
  • 6.
    כל מילה מני (ל"ת)
    מני צודק 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 5.
    לוסי
    אוהב ישראל 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל תומך טרור= מחבל רואים שאת צבוע!!!! לכי לפי הלב שלך לאחים שלך בעזה אנחנו אשמים בכל מה שקורה כי רצינו אחת כמוך !!!! בחברה שלנו
    סגור
  • 4.
    אין ספק שהביביזם הינה התמכרות קשה - מאחל למני רק בריאות (ל"ת)
    היסטוריון חובב 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • להיסטרי החובב
    גולו 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הביביזם זה כבוד, הסמאת ז בושה, ימין ה' רוממה ימין ה' עושה חייל, הימין זו היהדות האמיתית, הסמאח כופר בכל נדב לגויים מחקה את מעשייהם, אין כבוד, אוכלים הכל מתחבשים כמוהם ניראיל כמוהם כולל הלהטבי"ם רק במנזרים יש יכאלה טרנג'דרים וכל החולרות והסטיות . היהדות תמיד היה הגת הכי הומוגנית ונקיה , ותמיד ימנית בבקשה לפרסם את התגובה תודה רבה רבה
    סגור
  • לא ביביסטית
    DL 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וחושבת בדיוק כמו מני. מי את לוסי אהריש ערבייה שמתקבלת רק בגלל דעותיה אם היתה מזרחית יהודית מדימונה לעולם לא היתה מתקבלת בברנז'ת ערוצי האלג'זירה
    סגור
  • 3.
    מה אפשר לצפות מביביסט הרדקור - הביביזם הינה התמכרות קשה
    היסטוריון חובב 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נקווה לטובת כולנו שבסוף המלחמה הזו נתניהו יתפוגג מהשלטון וייזכר תמיד כעוכר ומפלג ישראל
    סגור
  • 2.
    לא מאמין להם יותר ערבי זה ערבי עד הקבר (ל"ת)
    אא 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ערבי זה ערבי גם אחרי 40 שנה בקבר
    DL 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה בדיוק ככה!!! אין בהם אמון
    סגור
  • 1.
    לוסי אריש
    דליה 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    12 0
    את בושה למדינה לוסי יותר טוב תדווחי מעזה לכי לשם
    סגור