תקשורת ומדיה

מני אסייג זועם: "פוגעים בכלכלה, מעודדים הוצאת השקעות מישראל"

איש הימין ומיוצרי 'שנות ה-80', מני אסייג, במתקפה חריפה נוספת על המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט: "פורע חוק, חוסם עורקים מרכזיים על בסיס דו שבועי, חוסם את נתב״ג, ממריד וקורא לסרבנות בצבא ובמשטרה, מעודד הוצאת השקעות מישראל, פוגע בכלכלה, מוציא את דיבתנו רעה בעולם, רודף נבחרי ציבור בברוטליות, שורף אסמים, מאיים, מסית, מפלג"
מערכת ice |  2
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
אחרי שיצא השבוע נגד החלטת ערוץ 14 לסיים את דרכו של עו"ד ארי שמאי בערוץ בעקבות הסערה הגדולה שנגרמה בעקבות דבריו והקריאה שלו לשחרר את יגאל עמיר, וכמו כן, אחרי שחשף תגובה אלימה וקשה שקיבל בטוויטר מצד מגיב בשם יואב, שאיחל למותו של בנו, מה שגרם לכך שהוא שוקל תביעה נגד אותו צייצן, איש הימין והתסריטאי מני אסייג, מיוצרי 'שנות ה-80', יוצא למתקפה נוספת על המפגינים נגד הרפורמה המשפטית והתנהלותה של המחאה.
אסייג צייץ בזעם נגד המחאות וכתב כך בטוויטר: "צד אחד: פורע חוק, חוסם עורקים מרכזיים על בסיס דו שבועי, חוסם את נתב״ג, ממריד וקורא לסרבנות בצבא ובמשטרה, מעודד הוצאת השקעות מישראל, פוגע בכלכלה, מוציא את דיבתנו רעה בעולם, רודף נבחרי ציבור בברוטליות, שורף אסמים, מאיים, מסית, מפלג. צד שני: לא קונה שטראוס. הצד השני ינצח בע״ה. אמן".
 
באשר לתגובה האלימה שקיבל בטוויטר, אותו צייצן כתב כך: "שידרסו לך את הילד", כאשר כפיר אסייג, בנו של מני, הגיב: "מוזמן לנסות אח יקר". מני אסייג העלה את צילום אותה שיחה בתגובות וכתב על כך: "בעקרון הבן הבכור האהוב שלי יכול למחוץ את המקק בסנוקרת אחת, אבל הוא חונך לאיפוק מול השיעים בצבאות הרעל האנרכיסטי. בעניין תביעה אני עדיין שוקל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה למשפחה ולעם (ל"ת)
    אסייג 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי זה ליצן הזה ? מאיפה קפץ ?
    אהקוני 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאחרונה כל ליצנים התחילו לצאת מחורים שלהם ...בלי פחד
    סגור