טלוויזיה

תאגיד השידור הישראלי באבל: "משתתפים בצערם של בני המשפחה"

תאגיד השידור הישראלי מודיע בכאב על מותה של איילת ארנין ז"ל, עורכת משנה בחטיבת החדשות. איילת ז"ל נרצחה במתקפה המזעזעת של מחבלי החמאס בעוטף עזה
מערכת ice | 
איילת ארנין זל (צילום דוברות תאגיד השידור הישראלי)
איילת ארנין, עורכת משנה בחטיבת החדשות של תאגיד השידור הישראלי נרצחה בהתקפה המזעזעת על יישובי עוטף עזה. בהודעת תאגיד השידור הישראלי נכתב: "כאן, תאגיד השידור הישראלי, משתתפים בצערם העמוק של בני המשפחה, חבריה ועמיתיה הרבים.
קיבלנו היום בכאב גדול את הידיעה על מותה של חברתנו, איילת ארנין, אשת חטיבת כאן חדשות, שנרצחה במתקפת הטרור המחרידה בעוטף עזה בשבת. איילת הגיעה אל מערכת כאן חדשות לפני כשנה, ושימשה עורכת משנה במהדורת חדשות הערב בכאן 11.
איילת הייתה סמל למקצועיות, חריצות ושאפה תמיד לשלמות בעבודתה ואהובה מאוד על כולנו. אנו מבקשים לשלוח תנחומים לבני משפחתה של איילת ולחזק אותם בשעה קשה זו. יהי זכרה הטוב ברוך."
הבוקר (רביעי) נפתח יומה החמישי של מלחמת חרבות ברזל. המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה גבתה עד כה את חייהם של יותר מ-1,200 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה. אמש (שלישי) נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נשא נאום ובו הביע את תמיכתו הבלתי מסויגת בישראל, ואיים על מדינות האזור שלא להצטרף למתקפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה