טלוויזיה

מגישי חדשות 12 בתלונה חריגה: מדוע הפסיקו להזמין אותם?

גלית גוטמן את יושבי הפאנל בתכניתה: "כשגילו בלשכה שאני קיבלתי את התפקיד, קיבלנו טלפון ממנכ"ל משרדה וביטלו אותי. לא תנחי את האירוע בגלל שאת לא מסכימה עם הממשל", יואב לימור סיפר: "הנחתי אין סוף אירועים ממשלתיים וממלכתיים בעשור האחרון, בשנים האחרונות זה לא קורה - מעניין למה"
מערכת ice |  1
יואב לימור וגלית גוטמן (צילום מסך קשת 12)
אחרי שפורסם בחדשות 12 כי לכאורה שר החינוך יואב קיש מנסה להביא לסיום תפקידו של יו"ר יד ושם, דני דיין, עקב זעמה כביכול של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, על בחירתו בקרן פלס להופיע בטקס יום הזיכרון, התעוררה מיני סערה בפאנל "שישי בבוקר" בו שיתפה מגישת התוכנית, גלית גוטמן, על חוויה דומה שעברה לפני חמש שנים.
גוטמן סיפרה כי אז הוזמנה להנחות את טקס "70 שנות אופנה למדינת ישראל", אך לטענתה דעותיה הפוליטיות היו לה לרועץ ועל כן היא לא זכתה לתפקיד: "בחגיגות ה-70 שנה למדינה סגרו אותי להנחות אירוע שנקרא '70 שנות אופנה למדינת ישראל'. מירי רגב הייתה שרת התרבות באותה תקופה".

עוד שיתפה גוטמן את יושבי הפאנל: "כשגילו בלשכה שאני קיבלתי את התפקיד, קיבלנו טלפון ממנכ"ל משרדה וביטלו אותי. לא תנחי את האירוע בגלל שאת לא מסכימה עם הממשל".
גם יואב לימור המגיש שלצדה טען כי בשל דעותיו הוא לא זוכה לג'ובים מפנקים מהממסד: "הנחתי אין סוף אירועים ממשלתיים וממלכתיים בעשור האחרון, בשנים האחרונות זה לא קורה - מעניין למה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלית, עוד לא העיפו אותך? משום שאיננו צופים בערוץ, אלא ק
    אמילי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גלית, עוד לא העיפו אותך מפנינו על המסך משום שאיננו צופים בערוץ,אלא קוראים רק כותרות. עופי מחיינו, ויפה שעה אחת קודם.ערוץ של אנרכיסטים מחריבי המדינה ואת בראשם.
    סגור