תקשורת ומדיה

בן כספית חושף: הח"כ המצייץ מהליכוד מסתבך עם שרה נתניהו

בעקבות ההסתבכות של שר החוץ אלי כהן שחשף את הפגישה עם שרת החוץ הלובית, מיהר ח"כ ניסים ואטורי לצייץ: "אלי כהן שר החוץ הכי טוב שהיה כאן". הוא רק שכח כמה קדנציות של הבוס שלו, נתניהו, כשר החוץ. בן כספית תוהה: יגמור כמו דני דיין?
מערכת ice |  4
שרה נתניהו, בן כספית (צילום מסך ערוץ 20)
הנושא החם של השבוע היה ההסתבכות של שר החוץ אלי כהן, שחשף את הפגישה החשאית באיטליה עם שרת החוץ של לוב. גם העיתונאי בן כספית מתייחס לפרשה בטור השבועי שלו במעריב, עם זווית קצת אחרת.
אחד הציוצים בטוויטר שתפסו את מירב תשומת הלב השבוע בעקבות הפרשה, היה של ח"כ ניסים ואטורי, שכתב: "אלי כהן שר החוץ הכי טוב שהיה כאן". הציוץ עדיין שם, כותב כספית.

איפה הבעיה? "כמו גם ואטורי. אני מניח שבנימין נתניהו, שכיהן כשר חוץ יותר מפעם אחת, מתמודד בקטגוריות אחרות", כותב בן כספית, "אם לא, בואו נקווה שהגברת פספסה את הציוץ, כי לאחרונה די נקשרנו לוואטורי. למה שיגמור כמו דני דיין?".
"הסעודים שואלים את עצמם אם המאמץ שהם משקיעים בנו עכשיו, לא יתפוצץ להם בפרצוף", ממשיך כספית, שמסיים בעקיצה: "אלי כהן בהחלט נכנס להיסטוריה כמי שהצליח להרוס לישראל יחסים עם מדינה שאיתה לא היו לה יחסים".
 
כזכור, משרד החוץ פרסם את הפגישה החשאית, מה שגרם להיסטריה בלוב: ההמונים זעמו וצרו על משרד החוץ הלובי תוך שהם דורשים את הראש של השרה – מה שגרם לה להימלט מהמדינה לטורקיה. ראש הממשלה הלובי החליט להתנער מהשרה שלו, השעה אותה וטען שהפגישה היתה מקרית. ארה"ב זעמה על ישראל, והמוסד זעם על משרד החוץ שלטענתו גרם נזק אדיר לאחר מאמצים של שנים. גורמים בתוך הקואליציה כינו את השר אלי כהן "חובבן", והאופוזיציה חגגה במתקפה חריפה על כהן והממשלה כולה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בן כזבית מודיע משטרתי בזוי ועלוב ! (ל"ת)
    אסף 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    חבר ליכוד
    אלכס 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכספית הסעודים לא עושים טובה טובות לא עושים בחינם . גם החברה שלי לא בחינם . האינטרסים ברורים . מתי הסכין תסתובב ? שאלה אחרת.
    סגור
  • 1.
    בני בני ילד רע
    יוגיפלצת 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די כבר בני להפיץ פייק ושנאה די כבר לנסות להנדס לנו את התודעה רואים לך בני רואים את השנאה שמפעפעת מעומק לבך בסופו של דבר היא תאכל את כולך תסתכל בראי ותראה. אתה נראה ממש רע היית בחור יפה והסתבכת עם עצמך שחרר אותנו בני שחרר אותנו מעולך או כמו שפורטיס שר: ״רד רד מעל מסך הטלביזיה שלי״
    סגור
  • בן כספית המדהים
    רון 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כספית צודק.עיתונאי משכמו ומעלה
    סגור