טלוויזיה

קשת 12 מתחדשת: השעשועון האהוב חוזר לעונה חדשה

התוכנית "מונית הכסף" בקשת 12 תחזור בקרוב למסכי הטלוויזיה בגרסה חדשה: הפעם האחרונה בה שודרה הייתה לפני יותר משלוש שנים בתחילת תקופת הקורונה, עידו רוזנבלום צפוי להמשיך להנחות את התוכנית
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום יח"צ)

התוכנית "מונית הכסף" תחזור בקרוב למסכי הטלוויזיה בעונה חדשה: התוכנית המשודרת בקשת 12 בהנחיית עידו רוזנבלום, לא שודרה בשלוש השנים אחרונות, כאשר עונתה האחרונה שודרה בתחילת הקורונה לפני יותר משלוש שנים. "מונית הכסף" תחזור בגרסה חדשה ותצולם מדי שבוע סמוך למועד שידור התוכנית ותתייחס לאירועים, לאנשים ולכותרות שעשו את השבוע. יורם זק שערך את התוכנית בעונותיה הראשונות יחזור ויהיה העורך של העונה הקרובה.

"מונית הכסף" היא שעשועון טריוויה טלוויזיוני הנערך בתוך מונית. מדובר על גרסה ישראלית לתוכנית הבריטית Cash Cab. שידורי התוכנית החלו בשנת 2007 במסגרת שידורי חברת "קשת" בערוץ 2 והחל מ-2018 שודרה בערוץ קשת 12. 

במסגרת התוכנית אוסף הנהג עידו רוזנבלום נוסעים אקראיים למונית שלו ושואל אותם שאלות טריוויזיה בזמן הסעתם ליעדם. על כל תשובה נכונה נוסף סכום מסוים של כסף לסכום מצטבר- בהתחלה שאלות על סך 250 שקלים, בשלב השני שאלות על סך 500 שקלים ובשלב האחרון שאלות על סכום של 1000- עד ההגעה ליעד. כאשר הנוסעים טועים בשלוש תשובות הנהג מוריד אותם מהמונית אולם לא מחייב בתשלום על הנסיעה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה