טלוויזיה

אלה לי להב נחשפת: כך גרמה לפציעת הרקדן שלה

הזמרת הצעירה מתברגת בתוכנית רוקדים עם כוכבים כמתמודדת מרגשת ובעלת הישגים. רגע אחרי הריקוד המרגש שהציגה, מה גרם לפציעתו של מתנאל - הרקדן שאיתה?
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב)

הפרקים המשודרים של תוכנית רוקדים עם כוכבים בקשת 12, חושפים מעט ממאחורי הקלעים בחדרי החזרות של הזוגות המתחרים. לא פעם מעידים המתמודדים על הקושי בחזרות הארוכות ובאינטנסיביות שחווים בחדרי החזרות, אך בסופו של דבר למסך מובאים רק חלקים קטנים חוויותיהם.

מי שבחר לחשוף עוד רגע שלא צולם הוא מתנאל קונבסקי הרקדן הצמוד לזמרת אלה לי להב, שבעקבות תיבת שאלות ותשובות שפתח באינסטגרם, נאלץ לחשוף מקרה כואב שהתרחש מאחורי הקלעים שלהם.
הוא נשאל: "מה קרה לך בעין באחד הפרקים?", לאחר שאחד מעוקביו כנראה היה מספיק חד להבחין בפנס בעין של הרקדן מבעד לאיפור. קונבסקי חשף: "אלה לי ואני התנגשנו בחזרה הגנרלית של הריקוד ממש יום לפני היום צילום! היא נכנסה בטעות עם הראש שלה בגבה שלי. אבל אנחו כבר הרבה ארי זה וסה"כ היה שמח וחוויתי לרקוד נאמבר עם עין אחת רואה והשניה מדמיינת".

אלה לי להב עברה לא מעט טלטלות בחייה בשנתיים האחרונות, אך בימים אלה היא מראה את כישוריה על רחבת הריקודים ואף גורפת מחמאות מהשופטים. בתוכנית האחרונה בה הופיעה עם בן זוגה לרחבה, חשפה את הסוד הכי גדול שלה.
לפני שהחלה בריקוד סיפרה: "בחרתי לרקוד על 'Because Of You' של קלי קלרקסון, השיר בעצם מדבר על חוויה בלתי רצויה ולא נעימה. היא מדברת שם על מערכת יחסים מאוד רעילה, וזה מקשר אותי לאירוע טראומתי שחוויתי בגיל 14. זאת הייתה כפייה, כפייה מינית, עם בן אדם שהכרתי, וזה בא ממקום שבאותו רגע אתה לא רוצה להיות איתו וזה נכפה עלייך, זה נורא".
 

עוד סיפרה: "הייתי צעירה כל כך, ילדה קטנה, ילדה בת 14. את לא יודעת מה לעשות במצב הזה של חוסר האונים, בא לך למות קצת. זה לא נעלם, זה משפיע על ההחלטות שלך וזה לקח אותי לכל מערכות היחסים הרעילות שהיו לי. זאת הייתה חריכה קשה בנפש".
כמו כן טענה: "השנתיים האחרונות היו מלאות באנטי כלפיי ושנאה מאוד חזקה, כולם ראו את המעידות, אם יצאתי, שתיתי או עם מי יצאתי, זה היה נורא. הייתי קוראת דברים נוראיים. זה מפרק אותך נפשית ופיזית, זה החזיר אותי להמון מקומות אפלים שיצאתי מהם. אני לא חושבת שאנשים מכירים אותי בכלל, הם יצרו לעצמם איזושהי דמות בראש והם הולכים עם זה. אף אחד לא באמת מכיר אותי. אני רוצה לבטא את התחושה של חוסר אונים, של חוסר יכולת לעצור משהו שאתה לא רוצה שיקרה", היא אומרת, ומסבירה: "Tני רוצה להעביר את הנשמה שלי, איך שהיא יצאה החוצה, את הכאב בלב".
לסיום סיפרה: "בחרתי לשיר את השיר. אני חושבת שכשאני מבצעת שיר שכל כך מחובר אליי במילים ויש לי את הדרך באמת לתת את הקול שאני רוצה שיהיה לזה ואת הכאב שאני רוצה שיהיה למילים. זה כמובן הסיפור שלי, אבל זה משהו שקורה כל הזמן בכל רגע נתון, זה קורה עכשיו. זה נורא. אם אני אצליח למנוע אפילו מקרה אחד, בן אדם אחד שיראה את זה ויחשוב פעמיים לפני פעולה כזו או אחרת - אני את שלי עשיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה