טלוויזיה

כוכבת טהרן חושפת: כמה זמן נשאר לסיום הצילומים?

דרמת הריגול שזכתה להצלחה מסחררת בשתי העונות הראשונות נמצאת בשלבי הפקה וצילום של העונה השלישית. האם השקת העונה מתקרבת?
שירה יום טוב | 
ניב סולטן שגרירת אלביב (צילום ניב סולטן)
הסדרה עטורת הפרסים של תאגיד השידור הישראלי, טהרן נמצאת כבר תקופה ארוכה בצילומי העונה השלישית. הישר מהצילומים שנערכים באתונה, מעדכנת הבוקר כוכבת הסדרה, ניב סולטן שמגלמת בה את הדמות הראשית, בזמן שנותר לצילומים.
סולטן, שנמצאת בצילומים בזמן שכאן בארץ מככב בעלה בשלוש סדרות דרמה במקביל, העלתה לסטורי שלה תיעודים מיום הצילום האחרון וציינה את מספרו: 76/92, כך שמול העובדה שמדובר על תקופת צילומים ארוכה במיוחד, אפשר לומר שבאתונה כבר רואים את הסוף.
לאחר הצלחתה מצליחה ההפקה ללהק לא מעט שמות גדולים לקאסט, נזכיר כי לפני פסח נערכה תקופת הפסקה בצילומים בה חזרה סולטן לארץ. בהזדמנות הזאת השתתפה בצילומי קמפיין של לוריאל פריז וסיפרה על העבודה לצד השחקן ההוליוודי יו לורי.

סולטן ואמרה על יו לורי: "הוא מתוקי אמיתי!!! בקרוב תהייה לנו סצנה משותפת, מניחה כי זה יצולם בקרוב, אך עוד יותר מרגש דווקא המשחק לצידו של ששון גבאי - שעבורי זה התגשמות חלום. העונה השלישית היא בלתי צפויה, מרתקת ומותחת במיוחד".
עוד אמרה כי הפעם התסריט של טהרן כל כך סודי ושמור, שקיבלה אותו באפליקציה מיוחדת ששמורה רק לאנשי ההפקה והתוכן של הסדרה בעוד שהיא חשופה רק לתיקייה שנוגעת אליה, ולא מה שנוגע לתסריט של שחקנים אחרים על הסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה