טלוויזיה

מאיר אדוני חושף את הסודות ב"הזמר במסכה": "הלם מוחלט"

חברי הפאנל ב"הזמר במסכה" שוב היו בהלם מוחלט אחרי שגילו שמי שהתחבא מאחורי התחפושת של הינשוף היה מאיר אדוני, שחשף את כל הסודות על איך הוא הסתיר את זה, התגובות מהקרובים, התחושה להיות מודח, התנועות בתוך התחפושת והאם מירי בוהדנה גילתה אותו לפני כולם?
מערכת ice | 
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
כנראה שאף אחד כבר לא יצליח באמת לעלות העונה על המפורסמים שמתחבאים בתחפושות 'הזמר במסכה' בקשת 12 ולא משנה כמה ברור זה נראה. גם אמש (שבת) האמת הפשוטה היא שאף אחד מהשופטים, לא היה קרוב לנחש את זהות הינשוף המסתורי.
חברי הפאנל היו בטוחים שמדובר בקובי אוז, אלון מזרחי או מאור זגורי, ברשתות החברתיות היו בטוחים כי מדובר בישראל אטיאס, תמיר סטיינמן או אושרי כהן, אבל מי שהסתתר מאחורי מסכת הינשוף שהודח הערב, היה לא אחר מהשף והמסעדן, מאיר אדוני, שבשנה האחרונה בכלל גר ביוון.
בראיון ראשון אחרי ההדחה ל"לילה טוב עם גיא פינס", סיפר אדוני: "הטבחים שלי בהלם, כולם. הטלפון קורס מכמות הוואטסאפים. חמישה משמונת הילדים שלי שנמצאים פה איתי, היו בהלם מוחלט. אחד מהם, שהוא סופר רגיש ומחובר אליי, התחיל לצרוח באמוק. לקח לנו שתיים-שלוש דקות להרגיע אותו".
"שלוש דקות לפני החשיפה מירי בוהדנה, שהייתה לידי הרבה מאוד שעות בטלוויזיה, כתבה לי: 'יא נבלה, זה אתה'. עניתי לה: מה פתאום, אני בחוץ לארץ, כבר לא עושה טלוויזיה. זה לא מעניין. היא כתבה, 'תקשיב, אם תכף יתגלה שזה אתה, המחיר יהיה גבוה מאוד. תודה עכשיו'. אמרתי: נשבע לך, זה לא אני".
על איך התחושה להיות מודח ענה אדוני: "היו שמה זמרים מדהימים. זו אחת ההפקות הכי מדהימות שפגשתי בחיי, גם ברמת האנשים. כל כך הרבה פרגון ותמיכה. זה לא פשוט למישהו שהוא לא זמר, שחקן או אומן במה לזרום עם הסיטואציה. ההפקה עטפה את זה בכל כך הרבה טוב".
על התחפושת של הינשוף ואיך זה הרגיש לרקוד ולשיר בתוכה סיפר אדוני: "זה סופר קשה. אני לא איש במה, אני במה בצורה אחרת. בדרך כלל אני בן אדם מאוד אמוציונלי, שעובד עם הרגש בפנים ובעיניים. יש כאלה שקוראים לזה בכיין. פתאום אין לך את הכוחות להשפיע על השופטים והקהל עם מי שאתה באמת, כי יש את הדבר הזה עליך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה