טלוויזיה

הישרדות חוזרת למסך: רשת 13 בצעד משמעותי ומעניין

ברשת 13 לא לוקחים סיכונים ורוצים להמשיך את הסיקור התקשורתי סביב העונה החדשה של הישרדות שתעלה למסכים כבר בסוף השבוע הבא, והולכים על כל הקופה עם משרד יח"צ גדול שילווה את ההפקה
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/הישרדות, אינסטגרם גיא זוארץ)
ברשת 13 ינסו לשחזר את הצלחת הענק של האח הגדול ברייטינג, עם העונה החדשה של הישרדות שתעלה למסכים במוצאי שבת הבא. בערוץ לוקחים הימור רציני וישימו את השידור במקביל לזמר במסכה - התכנית הנצפית ביותר בחמש השנים האחרונות והגיעה לשיאים ברייטינג שלא נראו בתקופה האחרונה.
מערכת רשת 13 עוברת שינויים רציניים בתקופה האחרונה. המנכ"ל יורם אלטמן קיבל מינוי קבוע רק באוגוסט האחרון, וכבר קיבל זעזוע עם עזיבתו של סמנכ"ל התקשורת רועי ברגר והחלפתו במינוי חסר ניסיון בדמותה של ענת ביין - כתבת השיווק והפרסומות ובעיתון הכלכלי גלובס. עם כניסתה של ביין לתפקיד עיקר מערך הדוברות של רשת 13 עזב גם הוא, ובערוץ החליטו לא לקחת סיכונים ביח"צ של הישרדות כדי למקסם את הבאזז סביבה.
המהלך של ביין היה ללכת על הפקה של משרד יח"צ שילווה את התוכנית. ל-ice נודע כי ביין בחרה במשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת. מדובר בהתקשרות לא שגרתית לרשת 13. דני לוי תקשורת לרוב פועלים מול גופים גדולים במשק בליווי יח"צ כמו קוקה-קולה, בנק הפועלים, סמסונג ועוד וזאת לצד עשרות חברות הייטק וקרנות הון סיכון.
הפקת הישרדות תיוצג במחלקת התוכן של המשרד, המייצגת בין היתר גופים מהתחום דוגמת קבוצת בלוסטון (לייב ניישן ישראל), יוניברסל מיוזיק וגם אתר ynet מקבוצת ידיעות אחרונות. בשיחה עם ice אישר אלעד כפרי, שותף בדני לוי תקשורת את הפרטים, וביקש לחדד כי המשרד יספק שירותי יחסי ציבור לתכנית הישרדות בלבד, וכי אין על הפרק כוונה להתקשרות קבועה בין הגופים.
 
הישרדות הפיליפינים פרומו. צילום יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה