טלוויזיה

ההדחה הכואבת של המירוץ למיליון: "עצוב, מבאס, אכזרי"

איציק ואסתי סוקולובסקי, זוג החרדים מבני ברק, הודח הלילה במפתיע מחצי גמר המירוץ למיליון. מי שהיו הפתעת העונה הגיעו אחרונים לנקודת הסיום בניו זילנד. "אנחנו עושים פה משהו שעוד נחטוף עליו הרבה ביקורות ויכול לא לבוא בטוב להרבה מאוד אנשים - וזה בסדר", טענו בסיום המשחק

מערכת ice | 
המרוץ למיליון (צילום עדי אורני)
בתוכנית הדחה אחרונה לפני גמר המירוץ למיליון שייערך השבוע, אחד הזוגות הכי מדוברים ואהובים בריאליטי של קשת 12, מוצא עצמו מחוץ למשחק. איציק ואסתי סוקולובסקי, זוג החרדים שהגיעו למשחק כאנדרדוגים, סיימו אחרונים את קטע המירוץ בניו זילנד והגיעו למקום הרביעי בריאליטי.
בראיון שקיימו השניים לתוכניתו של גיא פינס בקשת 12, הסכימו שהם בסיטואציה דומה למשה רבנו, שראה כזכור את הארץ המובטחת ולא הורשה להיכנס אליה. "עצוב, מבאס, אכזרי", הגיבו.
בני הזוג, נשאלו על הביקורות שספגו כזוג מהקהילה החרדית שמשתתף בריאליטי והדפו את הטענות נגדם: "אם מישהו מבקר זו זכותו. אני לא חייב לענות לו", טען איציק. "הייתה לנו פה הזדמנות כזוג חרדי מבני ברק לבוא ללב הפריים טיים ולהראות שאנחנו יכולים לשמור מכל משמר על האמונה שלנו ועל מי שאנחנו ומצד שני לכבד, לחבק ולהכיל כל בנאדם באשר הוא אדם. אנחנו עם אחד ואנחנו יכולים להסתדר עם כל בן אדם... אנחנו מסתכלים לבנאדם ללב שלו ומתחברים לשם".
הזוג עדכן בנוסף שהמשפחות שלהם אינן נחשפות ברובן למירוץ למיליון ולא מכירות את התוכנית וחשף גם כיצד התנהל במשחק בענייני אוכל וכשרות: "בחלק מהמקומות היו בתי חב"ד והביאו לנו משם. ובחלק שלא, הסתפקנו בטונות ושימורים ופריכיות, הסביר איציק". ואסתי הוסיפה: "וירקות מהבופה של המלון כשכולם אכלו שרימפסים".  

לגבי המשך דרכם בעולם הפרסום והטלוויזיה, אסתי טענה כי היא מעוניינת להגיע ל-"M.K.R המטבח המנצח" בעוד שאיציק התעקש שהוא סיים עם ריאליטי וזכה לתגובה מאיימת מאשתו: "תיזהר ממני".
שלישיית הגמר שתתחרה במירוץ בשלישי ורביעי הקרובים היא בני הזוג ספיר וליאור, האחיות אן ולי והדוד והאחיינית אבישי וענבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה