ויראלי

כוכב "המירוץ למיליון" מעניק מתנה לתושבי הצפון: "באהבה ממני"

סהר קורן, שהודח יחד עם הפרטנר שלו ב"מירוץ למיליון" יפתח רמון, מתייחס למצב הביטחוני ומחליט לתת מתנה לכל העוקבים שלו בעקבות התרחבות המערכה בצפון
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
ההדחה של הזוג סהר ויפתח השבוע מ"המירוץ למיליון" הפתיעה את כל הצופים שניבאו לזוג בוגרי הסיירת כרטיס כניסה לגמר, ואולי אף זכייה במירוץ עצמו.
כעת סהר קורן, מאמן כושר במקצועו משתף כי קיבל פניות רבות מתושבים שלא יכולים לצאת מהממ"ד לקבל עצות לאיך להתעמל במצב הביטחוני הנוכחי. בסטורי שפרסם הבוקר (ראשון) אמר סהר כי הוא מעניק לעוקביו מתנה בעקבות המצב.
"תושבי הדרום, הצפון המרכז... כולם! ליבי איתכם ואני באמת מקווה שתכף יהיו כאן ימי רגועים ושקטים יותר! אני רוצה לעזור לכם ורוצה להמשיך לגרום לכם לזוז גם במקלטים בממדים וכ'. חשבתי ביום שישי לעשות אימון זום פתוח לכל מי שרוצה, אימון שתוכלו לעשות מכל מקום ובלי שום ציוד באהבה ממני! אם אתם מעוניינים תגיבו לי כאן בהודעה כן כדי שאדע. תודה", כתב סהר.

(מתוך חשבון האינסטגרם של סהר קורן)
בשבוע שעבר סהר קורן הגיב על ההדחה המפתיעה בחשבון האינסטגרם שלו ופרסם כי זה לא סוף הדרך עבורו: "וואו.. איזו דרך זו הייתה! אני יכול לדבר עלייה כל כך הרבה, על מה שעשינו, על איך שעשינו, על מה שעברנו ואני עוד אדבר על זה, אבל אני רוצה רגע לדבר עליכם! אני רוצה להגיד לכם תודה!".
"תודה על כמות לא נורמלית של תגובות והודעות שאנחנו מקבלים, תודה שאתם תומכים בנו ואוהבים אותנו וזה לא מובן מאליו! אני מקווה שהצלחנו להעניק לכם כמה רגעים של שקט ונחת ולהראות לכם אותנו, סהר ויפתח, החברים הכי טובים שבאו לחוויה שתשנה להם את החיים. אז אומנם נפרדנו מהמשחק אבל לגמרי נשארים כאן וכמו שיפתח אמר, זה לא סוף הדרך, זה רק סוף המשחק. אוהב מאוד ותודה לכם על הכל, סהר", סיכם סהר בסוף הפוסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה