בארץ

הכרזה בעיתון חרדי: "האצת השלמת חוק הגיוס בימים הקרובים"

השר גולדקנוף הודיע לנתניהו כי במידה ועד לאחר החגים לא יוסדר חוק הגיוס, מפלגתו לא תתמוך בתקציב 2025. עיתון 'המודיע' המזוהה עם המפלגה כבר הכריז על "סיכום על האצת השלמת חוק הגיוס בימים הקרובים"
דורון בלוך | 
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אתמול (רביעי) נפשו יו''ר סיעת יהדות התורה יצחק גולדקנופף ורה''מ בנימין נתניהו אתמול בקריה.  בפגישתם, התחייב נתניהו לגולדקנופף כי חוק בגיוס יהיה מוכן ויוצג בקרוב, זאת לאחר באולטימטום שהציב גולדקנופף לנתניהו: אם חוק הגיוס לא יהיה מוכן עד לאחר החגים, מפלגת יהדות התורה לא תתמוך בהעברת התקציב.
בעקבות כך, הבוקר הוכרז בכותרת העיתון החרדי "המודיע" השייך ל'אגודת ישראל' כי גולדקנופף ונתניהו סיכמו על ''האצת השלמת חוק הגיוס בימים הקרובים'', וכן הובהר כי  "בעקבות הוראה ברורה ממרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א לעמוד על משמר ולומדיה, הובהר אתמול בין יו"ר "יהדות התורה' הרב יצחק גולדקנופף, וראש הממשלה נתניהו, על האצת השלמת חוק הגיוס כבר בימים הקרובים. החוק שיתקבל, יכיר בחשיבות לימוד התורה ולומדי התורה".
כזכור, חוק הגיוס מתעכב זה חודשים, ואינו מצליח להגיע למתכונת מוסדרת ומוסכמת, זאת בעקבות אי הסכמה על סעיפיו בקרב חברי הקואליציה. הכותרת בעיתון ''המודיע'' חושפת כי "בעקבות הוראה ברורה ממרנן ורבנן'', דהיינו הרבנים לוחצים על גולדקנופף להסדיר את העניין במהירות האפשרית, וכן סביר שהרבנים יכריעו על פרישה מהממשלה לאחר החגים במידה ולא יוסדר חוק גיוס המוסכם עליהם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה