טלוויזיה

סיון כהן: "קפלו את העסק, די להשפלות האלה"

לא כך ציפו הכתבים הישראלים לחוות את גביע העולם 2022, אך לעולם הערבי דעות משלו. סיון כהן קראה לעיתונאים לחזור ארצה ולסקר מכאן את המונדיאל: "תשדרו מכאן לא יקרה כלום"
מערכת ice |  1
מואב ורדי בקטאר (צילום כאן 11)
העיתונאים והשדרנים הישראלים שנשלחו לסקר את מונדיאל 2022, ידעו שמדובר במדינה עוינת, אך לא ציפו שהתגובות וההשפלות שיקבלו יגיעו מכל כך הרבה אוהדים מרחבי העולם הערבי.
רז שכניק, כתב ידיעות אחרונות והצלם עוז מועלם, שיתפו מהחוויה הקשה שהייתה להם כששכניק העלה ציוץ לטוויטר שלו בו הוא כתב: "שמעו, לא רצינו לכתוב את הדברים האלה. תמיד חשבנו שלא אנחנו, העיתונאים, הם הסיפור. בטח לא במפעל הכי גדול של הספורט העולמי לצד האולימפיאדה. אבל אחרי עשרה ימים בדוחא, אי אפשר שלא לחלוק אתכם את מה שעובר עלינו כאן. לא מתכוונים לייפות. אנחנו מרגישים שנואים, עטופי המונדיאל הוא חוויה עצומה. זכינו להיות פה ולסקר כדורגל, הדבר שאנחנו הכי אוהבים ביקום הזה. שנינו נושמים כדורגל מגיל רך. סיקור מונדיאל הוא מימוש חלום אישי, בדיוק כמו להיפגש לשיחה עם פול מקרטני או פול סיימון (שכניק) או לצלם את ליאו מסי משחק בישראל (מועלם)".

"עכשיו סליחה קטנה על הפאתוס. מוזמנים לא להמשיך לקרוא. אנחנו מסתכלים מקטאר על הוויכוחים. בישראל וזה נראה כרגע כל כך מטופש ומיותר. אם אנחנו בארץ לא נשכיל לאחד כוחות, להיות באמת עם אחד עד כמה שאפשר - וסליחה על הקלישאה הזו - ונמשיך לריב בכבישים, ולהתעמת בבחירות - אז מצבנו לא יהיה טוב מול עוצמות האיבה האלה קחו את זה לאן שאתם רוצים מפה. זה מונדיאל נהדר, נכון, אבל נצא מפה בהרגשה רעה מאוד. מצד שני, איזה כיף יהיה לחזור למדינה שלנו. אין לנו ארץ אחרת".
העיתונאית סיון כהן הגיבה לדברים וקראה לשליחים הישראלים לחזור: "אם זה מה שעוברים הישראלים בקטאר קפלו את העסק ותשדרו מכאן לא יקרה כלום. לא רצויים - לא בכוח. לראות את ההשפלות האלה זה הרבה יותר מחמיץ לב מלקבל פיד שידור בינלאומי עם אולפן מקומי." כתבה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכן צודקת. מיותר שהעיתונאים הישראלים מסתובבים שם
    ארבל 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן שאנחנו חוטפים שם קיטונות של שנאה
    סגור