טלוויזיה

קשת 12 פספסה? הזוגיות החדשה של הפורש מ'הקבוצה' נחשפת

אחרי הפרישה המוקדמת של מתמודד הריאליטי החדשה של קשת 12 "הקבוצה", שי בן אמו, הוא מצא אהבה חדשה רגע אחרי שהסתיימו צילומי הריאליטי
מערכת ice | 
עידו רוזנבלום (צילום גבריאל בהרליה)
הריאליטי החדש של "קשת 12", "הקבוצה", הפך למדובר מאוד בשבוע האחרון אחרי פרק הבכורה, כשהדעות על הפורמט עדיין חלוקות. בינתיים, אחד הדברים שעניינו יותר מכל היא הפרישה המוקדמת של המתמודד שי בן אמו, שפרש בעצם ממש עם תחילת הצילומים מהתכנית.
בן אמו פרש מהסיבה כי לטענתו הוא לא הרגיש כי מצא התאמה נכונה לו, וכי אין לו בת זוג פוטנציאלית מבין הבנות שנבחרו. מסתבר שהפרישה של בן אמו רק עשתה לו טוב.  אחרי שהסתיימו צילומי הריאליטי החדש של "הקבוצה", שי מצא אהבה חדשה אותה הוא מטפח עד היום. אז אולי בקשת פספסו?.
שי חובק זוגיות עם בחורה בת 32 מתל אביב בשם נסטיה. השניים כבר מתחזקים זוגיות של שלושה חודשים, ועושה רושם שהפרישה שלו מהתוכנית הגיעה בדיוק בזמן עבורו. כזכור, מתמודדת נוספת בתכנית היא אחותה של בר זומר, מורן זומר. זומר חוותה משבר גדול על מסך הטלוויזיה שלנו בפרק הראשון של התוכנית
אחותה בר זומר, שצפתה יחד איתה בפרק, כתבה בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות: "להרגיש תחושת דחייה בכל סיטואציה בחיים זו הרגשה נוראית. להרגיש תחושת דחייה בתוכנית טלוויזיה, שהמשתתפים בה מגיעים במטרה אחת והיא למצוא אהבה, זו הרגשה עוד יותר נוראית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה