טלוויזיה

אבל בטלוויזיה הישראלית: הצלם רונן אקרמן הלך לעולמו

אקרמן שצילם פרויקטים רבים של קשת והתמודד בשנים האחרונות עם מחלת ה-ALS, ביקש לפרסם פוסט פרידה בעמוד הפייסבוק שלו בו כתב, "מסיים את המסע שלי כאן, שחררתי הכל"
מערכת ice | 
רונן אקרמן (צילום shinto joseph)
הצלם רונן אקרמן הלך היום (שלישי) לעולמו, לאחר מאבק במחלת ה-ALS. במהלך השנים שימש כצלם במערכת ידיעות אחרונות וקשת, ועמד מאחורי פרויקטים רבים וזכורים בעולם הבידור הישראלי. בשנים האחרונות אקרמן מוכר כצלם של קשת, ועמד מאחורי המצלמה בתוכניות רבות ששידרה הזכיינית, ביניהן גם מאסטר שף שמשודרת בימים אלה בערוץ קשת 12 שגם בעונה זו לקח אקרמן חלק.
אקרמן ביקש 'להודיע' על מותו באמצעות פוסט שפורסם מיד לאחר מכן לבקשתו: "היום אני מסיים את המסע שלי כאן בעולם הזה כבנאדם חופשי" כתב הצלם המיתולוגי, "שחררתי הכל את הרצונות שלי, את הפחדים, את הגעגועים, את התסכול על מצבי. שחררתי הכל ואני בדרכי לישון את שנת היופי החלומית שלי מוקף באנשים האהובים והיקרים עלי בעולם כולו. מתוקות שלי תרימו לי כל הדרך. תם ונשלם". 
ואתם, תיהנו!!! תראו את החלק הטוב בחיים שלכם (גם אם הוא לפעמים מסתתר) קחו בשבילי מידי פעם הפסקה מהיום להתפעל מול הים בשקיעה בשאיפות גדולות לריאות".
אקרמן הדגיש בהומור, "לכל הסקרניות שחיכו להזדמנות – בבקשה לא לחפש תמונות במחשב שלי מחקתי את הכל. לטובת המצולמים שלי אחזור על זה שוב – הערום נמחק.  לטובת החברים שלי הכנתי לכם מספיק גלידה במקרר להמתיק קצת את הרגע!"
"רוב הזמן היה כאן נהדר אני יודע שאתם מצטערים ועצובים אני מעריך את החיבוקים, את העזרה, את הפירגון את האהבה תודה על הכל נשיקות אוהב אותכם שלכם, רונן".
אקרמן שצילם את מאסטר שף עוד בעונה הראשונה מתמודד עם מחלת ה-ALS, ועל אף הקשיים שכרוכים בכך, משתתף גם בצילומי עונת העשור החגיגית. בהפקה דאגו למחווה מרגשת עבורו כשאתמול במהלך יום הצילומים ערכו לו הפתעה קטנה והעניקו לו סינר רשמי של מאסטר שף עם שמו.
אקרמן לא יכול היה שלא להתרגש ושיתף את עוקביו באינסטגרם, "קשת והילה בצלאלי לא מוותרים עלי. מצלם את עונת העשור של מאסטר שף. על כל יום כזה אני אומר תודה, זה אושר אמיתי עבורי, צילמתי גם את העונה הראשונה". עם קבלת הסינר נותר אקרמן המום והגיב בהתרגשות, "אין לי מילים".
 

בקשת התייחסו למותו של אקרמן ומסרו," איך נפרדים מחבר שליווה אותנו כל כך הרבה שנים? הצלם האגדי רונן אקרמן הלך לעולמו בגיל 59 אחרי מאבק ממושך והרואי במחלת ה- ALS.
"רונן היה חלק בלתי נפרד ממשפחת קשת ותיעד לאורך השנים את האנשים והרגעים שהפכו למורשת שלנו, בצורה שרק הוא ידע - עם חיוך שלעולם לא ירד מפניו. אנחנו מוסרים את תנחומינו למשפחה ולחברים. רונן אקרמן 1963 - 2022 יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה