טלוויזיה

יוצאת "המירוץ למיליון" בג'וב חדש: תככב בקמפיין של דואר ישראל

לאחר שחתמה בסוכנות הייצוג של נויה מגנזי, כוכבת תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון" קוטפת קמפיין ראשון. ענבר בן עטיה, אשר הגיעה עם דודה אבישי רגב למקום השני ב"מירוץ למיליון", תככב בקמפיין של דואר ישראל

מערכת ice |  2
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
לאחר שחתמה בסוכנות של נויה מגנזי, אשר מייצגת את הידוענית עינב בובליל, ענבר בן עטיה קוטפת קמפיין ראשון לאחר ההשתתפות בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". על פי הפרסום של "מאקו סלבס", ענבר בן עטיה, אשר השתתפה בתוכנית הריאליטי יחד עם דודה אבישי רגב, תככב בקמפיין של דואר ישראל. 
מדובר בקמפיין מיוחד שיעלה לרשתות החברתיות כחלק ממהלך ארוך טווח של הדואר בתחומים שונים. בין היתר, בשירות החדש שמעניקה החברה הממשלתית בתחום הצרכנות והקניות באונליין. 
כידוע, בן עטיה הגיעה למקום השני יחד עם דודה אבישי רגב בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". לאחרונה חשפה ענבר בן עטיה בפני העוקבים שלה בטיקטוק את החברות שנרקמה בינה לבין עמית חן וספיר אביסרור, כוכבת "המירוץ למיליון".
בסרטון משעשע שפורסם ברשת החברתית, בן עטיה וחן רקדו להנאתן, כאשר לפתע נכנסה לפריים אביסרור שפנתה לעוקבים ואמרה: "אני מסתובבת רק עם נשים בקלאס. לזוג הבנות האלה יש אפס קלאס. הן פשוט, לא ראיתי דברים כאלה, הן אוהבות לחבק ולנשק. הן כל הזמן רוצות לחבק ולנשק, ואני לא חברה כזאת".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קונדישנר פליז
    מורה לאנגלית 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ידעתי אם לצחוק או לבכות
    סגור
  • 1.
    טולח קודם שתלמד אנגלית ואיך מתנהגים במרחב הציבורי
    בושה 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בחורה שהיא בורה ועמת ארצות. הצרחות שלה ברחובות בכול העולם היו מבישות. רמת הבורות שלה ראויה לשיא גינס והאנגלית העלובה... אםילו דוור בדאר ישראל צריך לדעת אנגלית בסיסית כדי לקרוא כצובות באנגלית.
    סגור