טלוויזיה

כוכבת "המירוץ למיליון" כובשת פסגה חדשה: שיתוף הפעולה נחשף

לאחר שהגיעה למקום השני ב"מירוץ למיליון", ענבר בן עטיה חתמה בסוכנות של נויה מגנזי אשר מייצגת בין היתר את עינב בובליל. כידוע, בן עטיה השתתפה בתוכנית הריאליטי של קשת 12 עם דודה אבישי רגב

מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
ענבר בן עטיה, כוכבת תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" אשר הגיעה למקום השני בתחרות, ממשיכה לכבוש פסגות חדשות. על פי הפרסום של "מאקו סלבס", בן עטיה, אשר השתתפה בתוכנית הטלוויזיה יחד עם דודה אבישי רגב, חתמה בסוכנות של נויה מגנזי. למי שאינו מכיר, הידועניות עינב בובליל, יובל כספית ושירלי לוי מיוצגות על ידי מגנזי. 
לצד ההצעות הרבות שעטיה צפויה בעקבות הצטרפותה לסוכנות של נויה מגנזי, עלתה ענבר בן עטיה לכותרות לאחר שפרסמה סרטון משעשע ברשת החברתית טיקטוק. בסרטון, בן עטיה הציגה לראווה את החברות החדשה שנרקמה בינה לבין ספיר אביסרור ועמית חן, כוכבות תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון"
בסרטון המדובר, עמית חן וענבר בן עטיה רקדו להנאתן מול המצלמה כאשר לפתע הגיחה לפריים ספיר אביסרור אשר פנתה לעוקבים ואמרה: "אני מסתובבת רק עם נשים בקלאס. לזוג הבנות האלה יש אפס קלאס".
עוד הוסיפה אביסרור: "הן פשוט, לא ראיתי דברים כאלה, הן אוהבות לחבק ולנשק. הן כל הזמן רוצות לחבק ולנשק, ואני לא חברה כזאת". כוכבות "המירוץ למיליון" צחקקו למשמע דבריה של ספיר אביסרור ולבסוף ציינה בשעשוע עמית חן בפני הצופים: "לא להתקרב אליה חברים, זה פחד אלוהים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה