ויראלי

כוכבת "המרוץ למיליון" על טיפולי הפוריות: "לא יכולתי לשאת את זה"

כוכבת "המרוץ למיליון" משתפת את העוקבים בטיפולים הקשה שנאלצה לעבור עד שהגיעה בתה  הקטנה: "יצאתי משם דומעת, החלטנו שאנחנו מפסיקים עם הטיפולים ומה שיקרה יקרה"
מערכת ice |  1
המירוץ למיליון (צילום יחצ קשת 12)
כוכבת "המרוץ למיליון" ענהאל שמואלי, שהשתתפה בעונה השנייה של התוכנית, שיתפה השבוע בחשבון האינסטגרם שלה את סיפור ההריון והלידה של הבת הרביעית שנולדה לה.
ענהאל שיתפה כי לאחר 3 הריונות היא התקשתה להיכנס פעם נוספת להריון: "אי שם לפני 5 שנים אחרי תקופה של טיפוחי פוריות לא יכולתי לשאת את האתגר הזה יותר. אמרתי לעצמי 3 בנות בריאות, מוותרת על חלום למשפחה גדולה. באותו היום שקיבלתי מחזור ובשיא הקורונה, חוק מרפי חברה שלי ילדה".
בהמשך שיתפה כי הלכה לבקר את החברה שילדה בזמן שהיא עצמה חווה טיפולי פוריות: "הלכתי לבקר אותה, האמת שהיה לי קשה הביקור הזה עם כל התינוקות. יצאתי משם דומעת ואמרתי לעצמי 'אלוקים זה סימן נכון?' ביום המחזור ביקור יולדת. החלטנו שאנחנו מפסיקים עם הטיפולים ומה שיקרה יקרה. מפה לשם שנה אחרי - אני יולדת".


(מתוך חשבון האינסטגרם של ענהאל שמואלי)
מאז שידור התוכנית לפני יותר מעשור, בה ענהאל ועקיבא זכו במקום השלישי, ענהאל שמואלי מתחזקת חשבון אינסטגרם פעיל והוציאה גם ספר בשם "זמן זוגי" המייעץ לזוגות בנושא זוגיות בריאה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מפסיקה
    חיה 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיורת מרביצה ילדים טיפולים לשם מה יש לך כבר ילדים קשקשנית
    סגור