טלוויזיה

פליט "האח הגדול" קוטף ג'וב חדש: יככב בקמפיין של רשת קניוני סטאר

רשת קניוני סטאר, מבית חברת ארי נדל"ן, המפעילה קניונים ומרכזי מסחר מובילים, מכריזה על שיתוף פעולה מיוחד עם יוצר התוכן וכוכב "האח הגדול", לירון אופיר. במסגרת השותפות המעניינת, אופיר יככב בקמפיין הרשת החדש של רשת קניוני סטאר

מערכת ice | 
האח הגדול (צילום shutterstock, מסך רשת 13)
רשת קניוני סטאר, מבית חברת ארי נדל"ן, המפעילה קניונים ומרכזי מסחר מובילים, משיקה קמפיין רשת חדש בכיכובו של יוצר התוכן, הקומיקאי ופליט תוכנית הריאליטי "האח הגדול" לירון אופיר.
יוצר התוכן בן ה-32 זכה לאהבה רבה בטיקטוק בזכות הסרטונים המשעשעים שפרסם. לאחר שהשתתף בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", צפוי יוצר התוכן המפורסם לככב בעונה הקרובה של "גולסטאר".

בתמונה: לירון אופיר (צילום: רוני חרמצוב)
במסגרת קמפיין הרשת החדש של רשת קניוני סטאר, לירון אופיר יככב בסדרת סרטונים הומוריסטיים המכונה "סטאר קאר", בהם הוא יגלם מאבטח. בסרטונים הרשת החדשים, אופיר תועד רכוב על קלאב קאר, משעשע את הקונים ומסייע להם לנווט בין החנויות הרבות במתחם, תוך כדי שהוא מפיל אותם מצחוק.


 (צילום:  רוני חרמצוב)
אורי רגב, סמנכ"ל השיווק של רשת קניוני סטאר: "שיתוף הפעולה עם לירון אופיר מביא משב רוח רענן לחוויית הקנייה בקניונים שלנו. הוא מצליח להתחבר לקהל מגוון בשלל גילאים בזכות ההומור החד והמדויק שלו, שהוא בדיוק מה שהקהל זקוק לו בימים אלה".
 

לירון אופיר' כוכב הרשת המצליח, מסר: "אני מתרגש להיות חלק מהקמפיין החדש של רשת קניוני סטאר. בתור אחד שאשתו וחמותו חולות על קניות, הייתי חייב להתחבר לרשת כזאת חזקה. בסדרת הסרטונים אני מנסה להביא קצת צחוק ואווירה טובה לקונים, בתקווה לשדרג להם את החוויה ולהעלות להם חיוך על הפנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה